Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fleur Mas

Fleur Mas

26-11-2010 om 20:01

Zwarte piet schminken

Mijn kind mag volgende week als zwarte piet naar school en nu vind ik die zwarte schmink erg hard en zat me af te vragen of het niet mogelijk was om wat vloeibare make/up te mengen met zwart zodat de kleur wat minder hard over komt,of als ie mand anders een idee heeft voor een *wat minder* zwarte piet,groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bruine schmink

Zwarte Pieten schmink heet dan ook Zwarte Pieten bruin http://www.schminkwebshop.nl/schmink-superstar_3/

memmie

memmie

27-11-2010 om 21:02

Hier gewoon lichtjes

Vanmiddag was bij ons in het dorp de intocht van sinterklaas en ik vind het ook te hard dat zwarte. mijn oudste wou het wel en die heb ik lichtjes ingesmeerd dus die was meer een grijspietje, de jongste wou niet dus die was een wit pietje...

Kurk

Zowel vorig als dit jaar heb ik zoon voor de intocht ouderwets ingesmeerd met gebrande kurk had zo gauw geen schmink gezien). Dus hij was meer een donkergrijze piet. En vroeg om de vijf minuten "Mama, ben ik nog goed zwart"?

Groeten,

Temet

Chippie

Chippie

27-11-2010 om 23:13

Hard?

Hier met donkerbruin spul in een soort van (grijs) schoenpoetsdoosje(volgens mij van Grimas). Ik doe meestal een rond gezichtje (dus niet oren, hals, nek, etc). Twee minuutjes werk en belangrijk, het vliegt er onder de douche zo vanaf en geen irritatie. Trekt ook niet.

Misschien wat laat...

Maar ik heb het bij Bart Smit gekocht en ik vind het goed spul. Niet van dat hele vette en je kunt het goed doseren qua dikte. Zit ook rood lippenstiftje bij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.