Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Anna32

Anna32

27-02-2018 om 11:25

Kinderen veilig in de auto vervoeren:toch niet zo makkelijk dan gedacht

Hallo allemaal!

Sinds een tijdje lees ik mee op dit forum. Ik ben zelf geen mama maar heb 2 leuke oppaskinderen die ik dagelijks naar en van school breng en haal.

Nu vervoer ik ze in de auto zoals me altijd is aangeleerd, maar toch begon ik te twijfelen. De oudste zit graag voorin en mag dit ook van de ouders, maar ik kom erachter dat dit eigenlijk gewoon niet verstandig is. (vrij klein ondanks zijn leeftijd)

Nu kwam ik deze test tegen online en ik zakte zelfs (verwijderd door forumbeheer wegens spam)
Daar schrok ik dus wel van. Na wat meer googlen is het allemaal ook wel logisch, maar het is omdat je er soms gewoon niet over nadenkt en iets op automatisme aanleert of overneemt.

Misschien interessant om jezelf eens te testen, zijn geloof ik 8 vragen en dan krijg je het resultaat. Zijn jullie helemaal up to date?

V@@s

V@@s

27-02-2018 om 11:30

spam

volgens mij

Kaori

Kaori

27-02-2018 om 11:45

nee geen spam

Ik heb 'm gedaan, is geen spam, je hoeft geen mailadres of andere gegevens achter te laten om het resultaat van de test te zien.

De vragen kunnen wel een eye-opener zijn in sommige gevallen of in elk geval een reminder hoe kinderen veilig te vervoeren. Sommige dingen gelden ook voor volwassenen maar zijn wat lastig toe te passen.
Achteruit vervoeren is veiliger, op de achterbank is veiliger, hier maakt de leeftijd/lengte/gewicht niet uit.

Jasmijn

Jasmijn

27-02-2018 om 11:53

7 van de 8

ik had 7 van de 8 goed, alleen wordt er niet geschreven welke ik dan fout had, dus dat is niet zo handig (heb geen e-mail achtergelaten, misschien dat je het dan wel leest, maar ik heb al genoeg spam in mijn mailbox dus hoef niet meer dagelijkse mail te krijgen)

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

27-02-2018 om 12:15

Het is dus wel spam!

Op het moment dat je je email adres achter moet laten om de antwoorden te krijgen, dan is het al niet meer vrijblijvend.

Verzekeruzelf(niet) heeft dan een email adres waar fijn regelmatig een mailing naar toe kan, en die gegevens kunnen eventueel ook verkocht worden.

Kaori

Kaori

27-02-2018 om 14:31

Sindbadsvrouw

je hoeft niet perse je mail adres achter te laten als je die test wilt doen. Alleen als je alle details van de antwoorden zou willen.

je hoeft ook geen voorwaarden vooraf te lezen en te accepteren.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-02-2018 om 19:21

Ik heb de antwoorden

Voor wie wil weten waar de fout zit.

Anna32

Anna32

06-03-2018 om 13:48

Vond het een leuke test

Leuk om te lezen dat meerdere de test hebben gedaan
Ik heb wel mijn email achtergelaten om de antwoorden te krijgen,
vond die wel handig. Je kunt altijd nog filteren om daarna geen mail meer te ontvangen etc. Is bij alle websites met nieuwsbrieven en tests geloof ik.

Ik ben in ieder geval wat meer op de hoogte en ben nu ook aan een EHBO cursus begonnen. Gewoon puur omdat het me wel aan het nadenken heeft gezet. Was niet top op de hoogte over rijden met kinderen in de auto, maar ook nog niet helemaal over alles qua ehbo. Twee vliegen in een klap dus, iets bijleren kan altijd van pas komen.

Tango

Tango

07-03-2018 om 15:51

Draadje kan wel weg

Dit heeft toch geen zin meer als er niet meer staat om welke test het gaat.
Ik begrijp overigens niet wat er zo moeilijk is aan het vervoeren van kinderen in de auto. Er zijn toch hele duidelijke regels voor. In de gordel, onder de 1.30 m in een autostoeltje en niet voorin. Dacht ik hoor, want die van mij zijn inmiddels die lengte al lang gepasseerd.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-03-2018 om 19:01

Tango

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.