Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tim

Tim

22-03-2019 om 21:40

Telefoonabonnement basisschoolkind

Mijn dochter is steeds vaker buitenshuis waar geen wifi aanwezig is. Prepaid voldoet dus lang niet altijd meer. Ze speelt vaak spelletjes op de telefoon waar poppen aangekleed worden en ik wil ook graag haar locatie in de gaten houden. Wat is een geschikt telefoonabonnement voor een meisje van 6?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

22-03-2019 om 21:54

Onbeperkt

Ik zou gewoon een iPhone XR doen met onbeperkt bellen (zit er toch overal standaard bij) en minimaal 30 GB data. Ze blijft geen 6 dus de komende jaren gaat ze dat wel nodig hebben, en die telefoon kan wel drie jaar mee.

Lente

Lente

22-03-2019 om 23:31

😁

😁

Watervrouw

Watervrouw

23-03-2019 om 01:35

Pffff

🙄

Dees

Dees

23-03-2019 om 11:34

Lebara

Onze zoon van 6 gaat op zaterdagochtend zelfstandig naar de scouting (dat is ongeveer 5 km van huis en een stuk door dichtbeboste gebied). Omdat het toch wel een stukje rijden is maar voor ons echt te vroeg is krijgt hij ook zijn iPhone mee met lebara onbeperkt bellen mee.

Zeker omdat het ook handig is bij zijn voetbaltraining wat vlakbij de scouting zit maar op woensdag is het wel handig als hij zelf gaat want dan kan ik gewoon op tijd het eten klaar hebben.

Tijgeroog

Tijgeroog

23-03-2019 om 12:03

Achterhaald

Ik vind het wat achterhaald hoor, zo’n telefoon om je kind te kunnen volgen. Raken ze steeds kwijt enzo. Dus ik heb in mijn kind gewoon een chip laten implanteren, zodat ik altijd kan zien waar ie is.
Volgende week wordt de update geïnstalleerd, dan kan ik door middel van de appop m’n telefoon bij haar ook stroomstootjes geven. Dan kan ik dus signalen geven, bijvoorbeeld 2 keer kort en 2 keer lang betekent dat ze naar huis moet komen, en kort-lang-kort-lang dat ze haar kamer moet opruimen. Ideaal, dan hebben we ook geen wekker meer voor haar nodig, maar kan ik dat ook gewoon op m’n telefoon vooraf instellen. Lang-lang-lang, net zo lang tot ze aangekleed aan de ontbijttafel staat, dan zet ik 'm weer uit. Lijkt me superhandig in de pubertijd.

Bo

Bo

24-03-2019 om 11:31

eigen provider

Kies gewoon een klein abonnement bij je eigen provider. Vaak krijg je dan nog extra korting. Wij hebben ons ooit laten verleiden om een abonnement bij Simpel te nemen. Dat lijkt goedkoop, maar is in de praktijk duurder.

Als je meer gebruikt dan je bundel, stopt het nl niet maar gaat het door voor een hoger tarief. Terwijl bij bijv T-mobile je snelheid wordt verlaagd maar je niks extra betaald.

Mijntje

Mijntje

24-03-2019 om 14:45

pop

Geef haar een pop. En wat losse kleertjes. En een touw om haar middel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.