Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

telefoonnummer geven Draad is dubbel geplaatst en wordt gesloten

Ik heb deze ook in gescheiden gesteld, maar denk dat hier ook gewoon antw gegeven kan worden ivm leeftijd.
Hoe gaan jullie om met het geven van telefoonnummers aan vriendjes en vriendinnetje?

Eens een vraagje hier omdat mijn ex mij toch weer in mijn zelfvertrouwen weet te pakken.
Ik vraag mij af of ik nou weer zo naief ben

Even kort, toen onze zoon 2 1/2 was ben ik van uit zijn geboorte plaats verhuist naar een andere plaats veel verder weg.
De rechter vond vlak voor zijn 4de dat ik hem uit zijn sociale omgeving had getrokken?

Liefde is loslaten en aan een kind trek je niet, gezien ons kind naar school moest ben ik niet in hoger beroep gegaan.

Nu is ons kindje bijna 10.

Hij heeft mee gedaan vorig jaar aan een muziekstuk eind vorig jaar. Toen dat afgelopen was, was hij heel verdrietig want nu zag het kind zijn vriendjes van daar niet meer.
Omdat met het muziek optreden van die voorjaar te voorkomen had ik voor de hele groep een cadeautje met zn telefoonnummer gemaakt.
Zodat de vriendjes hem konden bereiken.

Tijdens de voorstelling maakte hij een verdrietige indruk en bij het gedag zeggen was hij snel weg.

Ik weet dat ik het met ex had moeten overleggen, maar had geen zin in elle lange mailtjes over wat ik wel of niet mag en wat HIJ voor opvoeding geeft.
Daarnaast zou ik het met mijn andere kind ook zo doen.
Immers zijn de kinderen die zijn nummer krijgen allemaal kinderen waar hij al weken mee optrekt.

Ons kind was verdrietig omdat hij dacht dat niet iedereen van de groep zijn telefoonnummer mocht hebben.
Ex geeft aan dat zij ( nieuwe vriendin en hij) daar hem leren dat hij niet zo maar aan iedereen zijn telefoonnummer mag geven.

Heb ik nou weer te naief gehandeld?
Wat zouden jullie doen?
Kind is 10 en het nummer gaat niet naar vreemde toch?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Iris

Iris

28-06-2019 om 10:49

De regels

Lees even de forumregels: je mag geen zelfde topic starten in twee verschillende rubrieken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.