Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Mamavandrie

Mamavandrie

21-04-2019 om 21:11

Verjaardagscadeau 12-jarige jongen

Onze oudste wordt binnenkort 12 jaar en het lukt maar niet om een leuk cadeautje voor hem te verzinnen. Budget is €50-75 (evt wat meer als het cadeau heel leuk is). Zoon wil graag een nieuwe telefoon of een tv op zn kamer. Gaat allebei niet gebeuren. Verder houdt hij van gamen (fortnite), hockey (en ook van andere sporten trouwens) en Donald Ducks lezen. Hij heeft een mobieltje en gebruikt dat met name voor instagram en het kijken van fortnitefilmpjes op YouTube. Iemand enig idee wat voor kado we zouden kunnen kopen??

Toch die tv?

Een mooie tweedehandse via marktplaats? Of is het budget niet de reden waarom er geen tv komt op zijn slaapkamer?

Mams

Mams

21-04-2019 om 21:19

Budget is niet de reden

Nee, budget is niet de reden. We hebben tv (en PS) beneden in een aparte ruimte staan en willen boven op de slaapkamers geen beeldschermen. Telefoons blijven ook beneden.

Milcham

Milcham

21-04-2019 om 21:22

Iets voor zijn sport?

Nieuwe sportspullen, net even mooier dan normaal, een wedstrijd bijwonen, skates....
Lastige leeftijd hè, zo tussen tafellaken en servet

Hockey, school, kamer

Heeft hij nog wat nieuwe hockeyspullen nodig? Of is er binnenkort een wedstrijd van het nederlandse Hovkeyteam waar je kaartjes voor kan kopen en daarvoor/na ergens eten is ook een leuk kado. Heeft hij nog wat nodig of wensen richting de brugklas? De rugzak, dat krat voor op de fiets? Of wil hij spullen voor op zijn kamer qua bureauspullen, dekbedovertrek, poster.

Dees

Dees

22-04-2019 om 09:01

Uitje

Kamer opknappen of een leuk uitje.

Of.

Een mooi horloge of mooie armband?

Ik moest even nadenken wat wij hebben gegeven op zoon's 12e verjaardag. Een eigen bankrekening met pasje en geld erop. Hij vond het stoer. Hij had al wel een eigen spaarrekening maar nu kon hij pinnen en ik stortte zijn zakgeld er op. Maar dat hebben ze tegenwoordig misschien allemaal al op jongere leeftijd? Ik heb gewacht tot richting voortgezet onderwijs.

artworkboek

Het moet maar net iets voor m zijn, maar ik opper het toch maar even. Van veel games zijn mooi uitgegeven boeken te koop met het "artwork" - ontwerpschetsen en tekeningen van de verschillende figuren, omgevingen, inclusief achtergrondverhalen etc. Ik heb er niets mee, maar mijn zoon van 13 heeft er meerdere (van Zelda, prof Layton, Phoenix Wright en Hearthstone). Hij leest/ kijkt er regelmatig in. Dat soort boeken zijn iha niet heel goedkoop, zo'n 30-40 euro.

Groeten,

Temet

Mamavandrie

Mamavandrie

22-04-2019 om 13:05

Leuke ideeen maar DE tip zit er nog niet bij

Bedankt voor jullie tips, veel past echt heel goed. Zo goed dat ie dat al eerder gehad heeft (vorige verjaardag of sinterklaas) of er zelf voor gespaard heeft: hockeytas, gave rugzak, krat op zn fiets, dekbedovertrek, bureaustoel. En toevallig afgelopen maand ‘zomaar’ met zn vader naar de hockeywedstrijd NL- Spanje geweest. Betaalrekening met pinpas vorige zomer geregeld omdat ie dat heel graag wilde. Zo’n artwork book lijkt me leuk, maar hij speelt eigenlijk alleen fortnite. En van fortnite is zoiets er volgens mij niet....

Dus jullie denken absoluut in de goede richting, maar DE tip zit er nog niet bij. Hoop op nog meer goede suggesties 😊

Watervrouw

Watervrouw

22-04-2019 om 13:16

Belevenis

Denk ook eens aan een ballonvlucht, zweefvlucht, een rondvlucht, al is de laatste wat duurder, plm €85. Of een hangmat of hangstoel voor in de tuin om lekker in te chillen. Of dagje karten.

Koffiekop

Koffiekop

22-04-2019 om 14:12

Toch samen een uitje?

Ik ben met zoon en dochter voor hun 12e verjaardag weg geweest. Dochter wilde graag naar een musical, die hebben we in een andere stad gezien en daar overnacht in een hotel en uit eten geweest. Zoon wilde graag naar een museum dat niet in de buurt is, dus ook daar samen overnacht, uit eten en naar de film geweest.
Was bij allebei een succes.

Heeft hij iets met muziek? Dochter heeft onlangs een ukelele gekregen, helemaal leuk, en met tutorials op YouTube komt ze een hele eind met leren spelen.

Mijntje

Mijntje

22-04-2019 om 15:19

raspberry pi

Een raspberry pi set of iets anders om robotjes te bouwen.
Of een uitje naar het gamemuseum (in Zwolle)

rode krullenbol

rode krullenbol

22-04-2019 om 15:29

Eens even kijken ...

Coole sneakers met bijpassende sokken?
Een 'foute' zonnebril?
Bretels met een leuk dessin, zoals muzieknoten of het klavier van een piano?
Het gehele oeuvre van Charles Chaplin en/of Laurel and Hardy?
Alle films van Wallace and Gromit?
Stripboeken van Asterix en Obelisk?

rode krullenbol

rode krullenbol

22-04-2019 om 15:31

Obelisk?

Obelix, bedoel ik.

rode krullenbol

rode krullenbol

22-04-2019 om 15:33

Oh ja!

Een Obelix kostuum met bijpassende rode pruik!

Milcham

Milcham

22-04-2019 om 16:55

Fortnite

Kleding van Fortnite. Hier viel dergelijke merchandise destijds erg in de smaak. Ik had een best gekocht waarbij het niet meteen opviel dat het van een game was en het was ruim boven zijn eigen budget.
Happy Socks vinden ze vaak ook leuk en heel fout, een zak snoep. Krijgen ze nooit.

Ankie

Ankie

23-04-2019 om 18:30

Ps4

Ps+ voor een jaar? Kost €50/60 en krijgt die iedere maand 2 games gratis en gratis fortnite skins...
Nieuwe controller ? Een scufcontroller hier in Nederland te koop voor ongeveer €100,- via Engeland bij scuf een stuk duurder..

Fortnite spullen via Ali zoeken op battle royal

Elizabeth

Elizabeth

25-04-2019 om 08:03

Skateboard of longboard?

Een skateboard of longboard?

Mamavandrie

Mamavandrie

25-04-2019 om 15:30

We zijn eruit!

we kopen een fortnite hoodie en een hockey handschoen voor hem. Van de broertjes krijgt ie een setje straathockey ballen en een vbucks tegoed op de PS. Bedankt voor het meedenken allemaal!

Mijntje

Mijntje

25-04-2019 om 17:58

gefeliciteerd!

Leuk dat je vertelt wat het geworden is. Een hele fijne verjaardag toegewenst en gefeliciteerd met je zoon!

Milcham

Milcham

25-04-2019 om 20:44

Leuk hoor

Leuke cadeaus, veel plezier met geven!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.