Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Dymphne

Dymphne

19-01-2018 om 20:44

Wii of Wii u?

Kinderen komen altijd met enthousiaste verhalen terug van vriendjes over dat ze zo leuk met de Wii hebben gespeeld. We denken erover om er 1 aan te schaffen.Nu hebben wij hier totaal geen verstand van. Maar ik heb wel begrepen dat je Wii en de Wii u hebt. Is er veel verschil tussen die 2? Is er 1 een absolute aanrader? Nog extra attributen een absolute must?

Inanna

Inanna

19-01-2018 om 21:58

Dymphne

Op een Wii U kun je ook spellen voor de Wii spelen, andersom niet, daarom zou ik voor de Wii U kiezen.
Wij hebben een Wii, al 8 jaar en er wordt nog steeds op gespeeld, maar niet meer zo vaak als in het begin, wat ook komt doordat de kinderen allebei een pc hebben gekocht om te gamen. Het balance board met wii fit had echt wel meerwaarde.
Verder hebben wij guitar hero en daarvoor gitaren, een drumstel en microfoons, maar dan moet je dat soort spellen willen doen.

WIi U

Ik zou voor de WII U gaan. Het is een nieuwere versie van de WII. Verschil is dat je een extra gamepad, wat meer mogelijkheden geeft en alles wat je op de WII kan, kun je nog steeds op de WII U.

Bo

Bo

20-01-2018 om 13:22

prijs

Als je nieuw koopt, dan de Wii U. De oude is denk ik niet meer nieuw te koop. De oude Wii kan je daarentegen voor een prikkie tweedehands kopen. Wij hebben er ook nog eentje staan. De kinderen kiezen voor de PS4 en hij staat stof te vangen. Denk dat je er op MP veel kunt vinden.

Freya

Freya

24-01-2018 om 10:05

WII U of Nintendo Switch volgens zoon

Eventjes gevraagd aan gamer-zoon en hij zegt zeker geen Wii meer te kopen. Er komen geen nieuwe spellen meer bij voor Wii, alle nieuwe dingen zijn voor Wii U. Hij noemt Nintendo Switch als leuker alternatief.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.