Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Maaike

Maaike

09-12-2008 om 21:57

Cadeautje meisje van vijf

Hallo,
Mijn zoon mag naar het verjaardagspartijtje van een klasgenootje. Ze wordt vijf. Ik heb in mijn omgeving nauwelijks 'kleine meisjes', dus ik heb geen flauw idee wat voor een cadeautje vijfjarige meisjes graag krijgen.
Iemand suggesties?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Irma

Irma

09-12-2008 om 22:26

Meisjes!

Meisjes zijn vaak veel makkelijker. Kraaltjes, stickertjes, stiften, barbiekleertjes, knutseldingtjes, strijkkralen.

Irma

*Veertje*

*Veertje*

09-12-2008 om 22:34

Playmobil elfjes

Laatst was ik met mijn vierjarig op een feestje van een meisje dat vijf werd en ze kreeg allemaal leuke figuurtjes van Playmobil. Elfen en nog meer meisjesdingen (er is ook een leuke googelaar van 2,49).
En stickers vinden ze volgens mij altijd leuk.

Verkleedkleren doen het ook altijd goed.

Maaike

Mijn meisje is pas vijf geworden.
Bijna alle meiden van deze leeftijd zijn gek van Mega Mindy, Polly Pocket, Disney prinsessen, K3 etc.
*Make-uppie vinden ze ook altijd erg leuk.
*Disney prinsessenstempels of schrijfsetje
*Mega Mindy bodylotion of bv. Mega Mindy kwartet
*Knutselspulletjes
*PollyPocket poppetjes (bij Kruidvat nu in de aanbieding)
*Lilifee spulletjes

Succes
Groetjes

Maaike

Maaike

10-12-2008 om 09:14

Moet lukken dus

Moet lukken dus, die meisjes-meuk. Dank voor jullie reacties.

ayla

ayla

10-12-2008 om 10:19

Gelukkig maken

dochter van 4,5 zou je helemaal gelukkig maken met prinsessendougel, van die enorme potten zijn dat, trouwens ook kinder badbruisballen of badverf zou in de smaak vallen. En idd glitterstickertjes, pennen met veertjes, Dorastempelsetje. Of leuk briefpapier om tekeningen op te maken, had vriendinnetje van dochter en dochter was enorm jaloers. Te verkrijgen bij de action.

mijk

mijk

10-12-2008 om 11:00

En anders

vraag je het haar moeder toch even? Mijn dochter zit hevig in de stoere autotjes fase

Knutselspullen

is ook altijd goed, papier, karton, lijm, stickers, stiften.

Jongensmoeder

dat ben ik...dus als er voor meisjes een cadeautje gekocht moet worden, ga ik los. Wat ik zoal gekocht heb als mijn jongens naar een feestje gingen van een dametje: roze boa, roze poezelige dagboekjes, make upsetje, zilverkleurig diadeem, van die roze slippertjes, prinsesje van Paymobil, roze haargel met roze clipjes. Tja....meer kan ik even niet bedenken.

Groetjes van Purk

Annet

Annet

10-12-2008 om 21:54

Toch even vragen aan ouder

Mijn dochter was op die leeftijd al allergisch voor make-up, hield niet van knutselen en speelde nooit met poppen. Andere roze dingen waren weer wel goed, zoals de verkleedspullen, boa, notitieblokjes, etc. Playmobil ook.
De roze boa is een van de weinige dingen waar nog steeds mee gespeeld wordt (ze is nu 11) maar als dit meisje die al heeft, heeft een tweede ook geen zin.
leuk

*bella*

*bella*

10-12-2008 om 22:36

Precies

Navragen! Mijn dochtertje van 5 zou je met al de genoemde dingen erg blij maken, maar ik ken zoveel veel stoerdere meisjes die best beledigd zouden zijn bij al dat roze. (of iig niet blij) Bij niet-vragen zou ik zelf altijd voor iets neutraals gaan, iets dat praktisch elk kind leuk vindt.

Yep

die van mij is vrij stoer qua speelgoed en kleding. Je kan het vooral zien aan het type meisje, is het vaak met roze en tasjes en ander meisjes spul dan is het simpel.

Die van mij draagt dat dus niet en die heeft d'r lange haar bij voorkeur los hangen of in staartjes zonder dingetjes erop.

Makeup vind ze dan weer wel leuk, maar een prinsessen ding wil ze niet. Ze houdt ook niet van mega mindy en dora. Ze heeft een barbie paard maar met de barbie zelf doet ze niets.

Manda

Die meiden van ons moeten toch eigenlijk weer eens met elkaar spelen. Roze is stom, Barbies zijn heel stom. Pas had ze een trui aan met paarden en roze hartjes
(tweedehandsje gekregen van een vriendin) Ze keek heel bedenkelijk. Ik vind die paarden nog wel een beetje leuk maar die roze hartjes zijn echt heel erg stom, mag ik die eruit knippen?

Doro

Doro

Aha jouw dochter ook, ik vind het leuk dat ze niet meanstream is. Die hartjes inderdaad, dat kan echt niet hoor !

gezellig om weer eens elkaar te zien, we mailen !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.