Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Vic

Vic

27-01-2012 om 10:52

Cadeautje voor afzwemmen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje77

Roosje77

29-01-2012 om 22:13

Hier wel

Hier krijgen ze bij ieder zwemdiploma wel een cadeau. Vind het toch een welverdiende mijlpaal. Bij A heeft de oudste een nieuwe fiets gekregen, was uiteraard ook gewoon nodig, dus mooie gelegenheid. Bij B en C kleinere dingen. De jongste heeft voor A een kinderfototoestel gekregen en is nu bezig voor B.

Leandra

Leandra

29-01-2012 om 22:30

Hier

Jongste moest half december afzwemmen en dan zouden we als beloning naar een zwemparadijs gaan. Maar zoon was ziek op de afzwemdag. Toch in de vakantie naar het zwemparadijs geweest, beide kinderen hadden zich erop verheugd en zoon ging wel door met b-zwemles zonder diploma. Maand later wel echt afzwemmen. Toen mocht hij kiezen wat we gingen eten en hebben we een leuke film gehuurd. Op diploma staat de datum van december, wel grappig . Wat en of ik iets met b en c geef, weet ik niet. Oudste heeft alleen a.

Grappig

Zaterdag hoorden wij dat onze zoon a.s. donderdag mag proefzwemmen en vervolgens de 16e afzwemmen voor A. Ik wil hem wel een kado geven, want het zwemmen is in het begin echt een strijd met veel tranen en angst geweest. Ik vind het zo enorm stoer dat hij nu toch zover is gekomen dat daar wel iets tegenover mag staan. Nog even verzinnen wat en voor hoeveel geld... In ieder geval mag hij kiezen wat we gaan eten en krijgt hij daarnaast nog een kadootje.

Tijgeroog

Tijgeroog

30-01-2012 om 19:43

Hoera!

Totaal onverwacht mag ons cadeautje eindelijk uit de kast komen. Zaterdag bij de kijkles zag het er nog dramatisch uit, zodat we die les verplaatst hebben naar een groep waar hij van dezelfde leraar als op maandag les zou krijgen. Die bevalt toch wel een stuk beter.
En ik hoopte dat met deze verandering voor de zomer een A-diploma behaald kon worden. Komt ie vandaag uit de les met de mededeling dat hij begin maart af mag zwemmen. Ik was compleet overdonderd, maar erg blij. Het werd ook wel eens tijd, het was iets van 2 jaar en 9 maanden na het begin van de zwemles.

Hoeft geen geld te kosten

Ik vind dat mijn kinderen soms teveel kado's krijgen, en voor elke gelegenheid. En niet alleen van ons ouders maar ook van opa/oma, tante/oom, de buurvrouw etc.
Om deze reden plan ik ipv materieel kado een leuk uitje met het kind dat een kadootje verdient. Lekker boompje verwisselen in het bos, koekjes bakken, een tent bouwen etc. Ik heb het idee dat ze dat soms zelfs leuker vinden dan een kado dat al snel achter de bank verdwijnt...

Luna

Luna

05-02-2012 om 21:07

Hier

Van mijn moeder krijgen mijn kinderen bij het halen van het A diploma een echte sportbeker. Vind ik een superleuk cadeau (en is helemaal niet zo duur). Wijzelf zorgen voor iets lekkers in huis en iets lekkers met het avondeten.

Luna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.