Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke uitspraak


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

06-04-2013 om 15:03

Volgend level

wordt hier voor alles gebruikt. Dus voor een ds spelletje, maar ook bij het elastieken. Als je het goed hebt gedaan, ga je naar het volgende level!

dc

dc

07-04-2013 om 08:50

Egel - ot

Hier kunnen we dat wel. Als ik iets kijk en mijn man komt later, dan kan ik het terugzetten naar het begin, terwijl ik het niet opnam.

zekka

zekka

07-04-2013 om 12:59

Ook egel ot

wij doen dat ook vaak genoeg, terugzetten of pauzeren(niet opgenomen uitzendingen). Zal ook aan digitale tv liggen. Kan wel niet oneindig, volgens mij max 10 minuten ofzo. Wordt ook heel vaak gebruikt bij toiletbezoek

Erg ot

Wij hebben ook digitaal maar kunnen niet opnemen/ terugspoelen/ pauzeren volgens mij? Kan dat?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-04-2013 om 23:48

Hier ook terugspoelen zonder opnemen

En ook wel een flinke tijd, tot maximaal 3 kwartier ongeveer. Maar dat is volgens mij ook afhankelijk van de vrije ruimte van op de harde schijf van dat digitale ding. Ik denk dus dat er steeds een stukje op de achtergrond opgenomen wordt.

Egel

Egel

08-04-2013 om 07:15

O, bedankt!

O, bedankt, ik ga even kijken of er misschien toch meer mogelijkheden zijn dan ik dacht! Wij hebben van KPN.
Groetjes, Egel

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

09-04-2013 om 13:29

(eentje uit de oude doos) en als

iemand van rechts komt dan krijgt ie van jou.......???
Een botsing!!

lisbeth

lisbeth

12-04-2013 om 10:01

Dubbel cadeau

jongste kreeg op zijn kinderfeestje twee keer hetzelfde cadeautje (doosje hotwheels auto's). hij keek helemaal beteuterd. het was even drie seconden stil aan de tafel.
ooh maar riep 1 jongetje toen, dat is juist leuk, want dan heb je er reserve voor als je er eentje kwijtraakt.
ja riep een ander jongetje toen en je hebt een doosje voor onder en eentje voor boven.
Zoon zijn gezicht klaarde helemaal op.

zo schattig

Mea Proefrok

Mea Proefrok

12-04-2013 om 20:55

O wat schattig!

Lisbeth, zulke jongetjes zou je zoenen. Wat lief.

Mooi weer

In de speeltuin zeg ik tegen mijn dochter van 4 dat ze maar niet van de skatebaan af moet glijden. Waarop zij zegt; "nee, ik ga er alleen op met mijn soldaatjes", waarbij ze naar haar voeten kijkt. Sandaaltjes

Na de speeltuin gingen we even samen de tuin in, zegt ze; "tuinieren is echt dullusjus! 'dullusjus' betekent dat je het heel leuk vind mam"
Weer wat geleerd.

Hahaha!!! Mooie dag.

linie

anoniem

anoniem

16-04-2013 om 10:29

Diertjes

Dochter van bijna 4 heeft logo en weer wat geleerd!ik zeg:wat eten konijnen:wortels,wat eten honden:vlees,wat eten poezen:brokjes en wat eten koeien:koeienvlekken mama van paula de koe

Triple

Triple

16-04-2013 om 18:42 Topicstarter

Ipad

Ik wordt helemaal gek van het gezeur om de iPad, dus deze week hebben we een iPad-loze week. Waar is de iPad? Vraagt zoon. Achter slot en grendel, zeg ik. Zoon: waar is slot en grendel??

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Speurder

Speurder

17-04-2013 om 10:03

Linie85

Dat klint als de "Dora" uitspraak van delicious )

Leuk om dat bij het tuinieren te gebruiken!

Niemand thuis

In de straat is een week geleden een alleenstaande man overleden. Dochter (8) moet deze week rond om loten te verkopen. Ik waarschuw dochter dat ze het huis van de overleden overbuurman moet over slaan. Dochter kijkt me aan en zegt: "Ja, duh, daar is toch niemand thuis."

Pham

Ef

Ef

24-04-2013 om 21:04

Bel het a.m.o.

Met zoon (7) op de kermis, en hij wil graag met mij in de Calypso. Ik ben er niet dol op maar vooruit. Als het vreselijke ding eindelijk stopt en ik misselijk en witjes uit het ding stap zegt zoon meelevend; Aah, dit was wel een beetje oudermishandeling hè mam?

anoniem

anoniem

24-04-2013 om 21:53

Trouwen

Ik tegen mijn zoon van zes :ga je nog met mama trouwen?nee zegt zoonlief ik heb nog geen borsthaar!

lisbeth

lisbeth

24-04-2013 om 22:04

Moederdag

Zoon kwam deze week met een tekening de school uit lopen: deze is voor moederdag mama, maar het is niet het schilderij dat ik van je gemaakt heb want dat is nog geheim.......
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

25-04-2013 om 20:14

O geweldig

Ik zit enorm te grinniken om alle uitspraken! En Lisbeth, mijn zesjarige heeft haar moederdagcadeau net-aan twee uur verstopt voor het wachten te moeilijk werd.

herfst

herfst

27-04-2013 om 09:03

Wijnkont

Hier een creatieve: zoon van vier jaar tegen papa 'Ik ben een snoepkont en jij bent een wijnkont'

Tsja

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

lisbeth

lisbeth

27-04-2013 om 11:35

Leerplicht

Dochter (8): mam, in mijn hart voel ik me 16, ik hoef morgen niet naar school want de leerplicht geld niet meer

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Onkruid

Mijn 9jarige tegen opa die aan het mopperen was over onkruid: Dat ga je toch niet weghalen. Dat zijn ook plantjes, ze staan alleen niet op de plek die jij wilt.

Fiorucci

Fiorucci

29-04-2013 om 18:06

Evangeline

Haha geweldig!

Tink

Tink

29-04-2013 om 23:30

Oranjegevoel

Dochter van 5 loopt te zingen: Oranje boooooomen, oranje booooomen....
Ja mama, bomen zijn eigenlijk wel bruin, maar dat zingen ze zo.

Tijgeroog

Tijgeroog

29-04-2013 om 23:49

En wij

Aten vanavond geplofte aardappelen.

Evanlyn

Evanlyn

30-04-2013 om 12:35

Harde muziek

Ik tegen zoon: Ik heb je nou al drie keer gezegd je muziek zachter te zetten! Zoon: Ja maar dat kon ik toch niet horen, want de muziek stond zo hard!

Oh heerlijk dit draadje - mijn zoon kan er ook wat van!

Deze stamt van vorig jaar, toen was mijn zoon nog 4, maar hij is gewoon te leuk: "Mam, jullie hebben je huis toch gekocht? Maar waar is die winkel dan? En hoe gingen jullie dat dan verplaatsen?"

Groente

Deze is ook van hem, afgelopen herfst, net 5:
"Mam ik heb echt heeeeeel vele groente opgegeten he. Wel drie graden!"

duizeldeur

duizeldeur

01-05-2013 om 23:54

Ook 1

Zoon kijkt filmpje en er zit een boze draak in.
Ik: 'is dat niet te spannend?'
Hij: 'nee, die is zo groot, die past toch niet in ons huis'

Praktisch denken he

Triple

Triple

02-05-2013 om 16:14 Topicstarter

Zoon eet erg graag eieren. Ik zeg: jij vindt echt alles lekker hè. Gekookte eieren, roerei, omelet, gebakken eieren.

Hij: ja! Met zo'n dooie heler!

(Bedoelde dus hele dooier!)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Tink

Tink

02-05-2013 om 23:51

Verkeer

Gesprekje met zoon van 9 over verkeersregels, voorrang en zo. Zucht ie na een tijdje: "Dat verkeer........ wie dát toch uitgevonden heeft!! Dat is wel heel knap!"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.