Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Slapen in eigen bed een ramp


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
gula

gula

09-12-2008 om 18:51 Topicstarter

Sanne

blij te lezen dat het echt niet alleen bij ons zo gaat
En wat jij schrijft is bijna precies zoals het hier gaat/ging

Heb even in het archief van oo gezocht en het speelt ongeveer vanaf de jaarwisseling 2005-2006.... Best wel lang he?

Maar goed, van sinterklaas n wekkerradio gekregen met snooze dus het naar bed gaan, gaat zonder morren. In zijn eigen bed, eindelijk.
Maar in de nacht komt hij nog wel bij ons liggen, gelukkig word ik daar niet wakker van... smorgens merk ik het pas dus ook geen idee hoe laat of hij komt.

Als ik vraag waarom, krijg ik steevast "maar ik lig alleen en jullie samen en dan mis ik jullie"
Maar goed, er is hoop zo aan jou berichtje te lezen, dus ik hou moed

gula

Gula

Dat is wel lang ja.. maar bij ons ook hoor
Wat misschien voor jullie voor het 'snachts uit bed komen "kan" werken is b.v. een lampje neer zetten naast zijn bed, deze koppelen aan een timer die b.v. 'sochtends om half 7 aan springt (het lampje) met een verhaaltje erbij.. als dit lampje brand mag je naar papa en mama komen om lekker te kroelen. Dit heeft een kennis van mij bij zijn zoontje gedaan en dat hielp wel (bij ons niet hoor HAHA)

Ik merk ook zelden dat ze bij ons in bed kruipt... maar 'sochtend is idd ook de uitleg van haar... maar ik lig zo alleen en jullie liggen samen. Ik leg dan uit dat zij niet alleen ligt dat wij er ook zijn.... met een verontwaardigd antwoord: NEE HOOR MAM! jullie liggen SAAAAAAAAMEN in bed en ik helemaal alleen haha bijdehandje. Een verhaaltje erachter aan als zij later groot is zij ook samen in bed ligt etc. Dat neemt ze dan met een goed luisterend oor op.... maar vervolgens deed ze het 'snachts weer HAHA

Maar goed nu gaat het bij ons veel beter (dit vanaf de herfstvakantie) Waarom..... ? Ik zou het niet weten maar wel HEEEL fijn

Succes!

Bij ons dus ook

Onze dochter van 5 slaapt ook tussen ons in. we proberen af en toe haar in haar eigen bed te laten slapen, maar ze is doodsbang alleen op die kamer. Pushen doen we niet. We zeggen tegen elkaar dat als ze straks 18 is, ze echt niet meer bij ons in bed wil liggen. Nog eventjes en dan wil ze zelf wel. En zodra ze dat wil maken wij er een hele mooie kamer van, zoals zij hem wil hebben. Maar dan zal ze zelf moeten zeggen dat ze in haar eigen bedje wil slapen. Nu is ze daar nog niet aan toe, dus laten we het zo. Best gezellig ook.

gula

gula

15-12-2008 om 19:20 Topicstarter

Ach ja, anoukje

zoals je hier al hebt kunnen lezen, er is nog hoop voor ons
Hier ook gepush hoor, wel elke avond nu inslapen in zijn eigen bed, zonder gehuil of wat. Daar ben ik al errug blij mee.

Elke nacht komt meneertje rustig weer tussen ons in liggen. Ja mama ik wandel in mijn slaap...... of ik mis jullie zo erg......

gula

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.