Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Band vader en dochter

Wie heeft er tips om een betere band te krijgen met me dochter van 12.Vroeger deden we veel leuke dingen samen zoals dierentuin,strand enz..Nu zit ze alleen maar op haar telefoon en luisterd naar rap muziek.Ik zou graag wat tijd willen besteden met haar maar ze vind maar weinig leuk.Straks gaan we een weekje op vakantie in een huisje,ze is enig kind en mijn vriendin heeft ook geen kinderen.

Pirata

Pirata

01-04-2019 om 21:58

Leeftijd

Dat is wel een beetje de leeftijd.
Mijn 16-jarige heeft dat ook jaren gedaan en begint nu weer ons gezelschap te zoeken, ik moet weer helemaal wennen.
Maar tijdens vakanties gaat hij altijd wel mee met onze uitstapjes, maakt niet veel uit wat. Als ie maar eerst mag uitslapen tot 12:00. Kortom, geef haar wat ruimte om dit te doen maar blijf uitstapjes doen en houd wel gezamenlijke momenten. Bv. de maaltijden.

Lou

Lou

01-04-2019 om 22:16

Iets digitaals

Misschien iets digitaals? Samen nieuwe muziek luisteren, of foto's maken en bewerken of zo? Toon interesse in haar wereld, wie weet wat voor leuks je tegenkomt. En als ze niet wil, zal ze het toch waarderen dat je belangstelling hebt.

Wat vindt ze wel leuk?

12 jaar.

Mijn zoon vond het wel leuk, op die leeftijd, om uit eten te gaan, naar de film, bowlen en soms een concert.
Echt een doel, niet zomaar wat wandelen. Als we in een huisje gingen namen we ook vaak een vriendje mee, konden ze samen gaan zwemmen en de wildwaterbanen afracen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.