Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Noa Dijk

Noa Dijk

19-05-2018 om 14:30

Dochter ongesteld geworden!

Hi allemaal!

Mijn dochter is vrijdag ongesteld geworden, maar ze lekt niet (superfijn natuurlijk) maar als ze haar vagina afveegt na het plassen zit er bloed op het papier. Is dit erg?

Albast bedankt,
Noa.

juf Ank

juf Ank

19-05-2018 om 15:14

uh..

Erg...? Dit is een kenmerk van menstruatie dat er bloed uit de vagina komt. Blijkbaar is het nog erg weinig en komt er alleen wat mee als ze enigszins perst. Mijn tip: Kom maar een inlegkruisje op zijn minst gebruiken. Voor je het weet....

Aagje Helderder

Aagje Helderder

19-05-2018 om 16:02

Eeeuh weet je zeker dat ze ongesteld is

en geen blaasontsteking heeft? Niet vloeien vind ik niet passen bij ongesteld namelijk. Bloed vegen na het plassen doe je bij ongesteld, maar soms ook bij een blaasontsteking.

Aagje

Frédérique

Frédérique

19-05-2018 om 16:22

Noa

Vraag het maar even aan je moeder. Klinkt meer als blaasontsteking dan ongesteldheid. Hoe oud ben je?

Wam

Wam

19-05-2018 om 16:34

Ja hoor

Zo waren mijn eerste menstruaties ook. Mijn afscheiding was soms donker / bruinig en kwam alleen 'los' als ik veegde. Ik wilde daar niks over zeggen.
Op een zeker moment kwam er toch wat donkere afscheiding in mijn onderbroek en vertelde mijn moeder mij dat ik ongesteld was. Ik vond het verwarrend. Terugredenerend was ik dan al zeker 3 keer eerder ongesteld geweest.

Anke

Anke

22-05-2018 om 12:13

Ja, zo ging het bij mij de eerste keer ook. Het kan morgen ook meer zijn dan vandaag.

Vier weken later vloeide ik al veel meer. Maandverband in de tas dus!

Bij mij ook.

De eerste paar dagen bij de 1e menstruatie. Ik begreep ook niet direct dat ik dus ongesteld was geworden.
Is helemaal goed gekomen, daarna vloeide ik volop, iedere maand.

linda75

linda75

11-06-2018 om 14:03

heel normaal

is hier ook bij mij en bij mijn dochter. soms kan ze het zonder inlegkruis af zelfs.. niet druk maken. komt vanzelf

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.