Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
KGO

KGO

13-07-2013 om 14:46

En hier

De jongste op de basisschool mogen een leesboek uitzoeken in de boekenwinkel of krijgen een tientje. De oudste, brugklas, had ik om te motiveren om hard te leren voor haar eerste proefwerkweek afgesproken dat we zouden gaan winkelen in de Primark als ze geen onvoldoendes haalde.
Ze wilde zo graag een keer naar de primark, dat is voor ons erg ver weg, dat ze enorm haar best heeft gedaan. Toen ze het laatste proefwerk had gemaakt heb ik gezegd, toen wisten we nog nauwelijks cijfers, dat we het in ieder geval zouden gaan doen omdat we vonden dat ze zich heel goed toen had ingezet en dat vind ik veel belangrijker dan de cijfers. Dat is ook de boodschap die we geven, inzet telt.
Uiteindelijk had ze wel voor Engels ( begrijpend lezen) een onvoldoende en wiskunde ( kwam door hele slechte concentratie door ruzietje op school waar ze supergevoelig voor is; normaal is wiskunde haar beste vak), maar voor havo en VWO op t rapport geen enkele onvoldoende.
We zijn naar de primark geweest en ze is ook voorlopig genezen ervan . En daarnaast groeit ze als kool momenteel dus kleren had ze toch nodig...

Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.