Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
arn

arn

07-01-2009 om 15:03

Family matters

hoewel mijn kinderen nog te jong zijn, kijk ik heel graag naar de programma van de ncrv Family matters, (dinsdagavond op ned 3), het gaat over gezinnen met tieners met wel extreme maar toch veel voorkomende problemen, zoals game-drugsverslaving.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

07-01-2009 om 15:14

en dus? Wat wil je hier mee bedoelen? Hoe vaak denk je dat verslavingen voorkomen onder pubers?

Ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met Keith Bakker.

Tirza

Stenna

Stenna

07-01-2009 om 15:27

Kijk ook

Ik kijk er ook naar, samen met mijn lastige puber. Niet verslaafd, maar toch heel herkenbaar.
Wat mij opvalt: de moeilijke pubers hebben vaak een "gewone" broer of zus, die wel luistert en wel wil deugen. Terwijl die toch echt dezelfde ouders en dus(?) dezelfde opvoeding hebben. Het ongelijk van de gogen en nannies van de moderne "weereensgaanopvoeden" tijd misschien?

Maylise

Maylise

07-01-2009 om 17:01

Ken het niet

Ik ken het niet maar de titel doet me denken aan een comedy serie uit de jaren 90 en de grote vraag is doet Urkel ook mee?

Maylise

Minet

Minet

07-01-2009 om 19:26

Wij kijken samen

Onze nietverslaafdevrijgezelligevoorredenvatbare puberzoons van bijna 17 jaar kijken het samen met ons. Het is leuk gespreksvoer! En...1 van hen zei mij dat hij het toch nogal heeft getroffen met ons, dat wij nooit zo stom doen als die ouders
Toen heb ik maar gezegd dat wij het met hen ook erg hebben getroffen om dezelfde reden
Het is gewoon goed om te zien dat dingen niet overal vanzelf gaan. Ze horen klasgenoten over moeilijke verhoudingen tussen puber en ouders, en zien nu met eigen ogen hoe dat dan gaat. Het geeft hen en ons een bredere kijk op de puberwereld!
Groetjes, Minet

arn

arn

08-01-2009 om 10:57

Tirza

het is maar een tip voor degene die wel interesse heeft in dat soort programma. En het gaat niet alleen over verslaafde pubers, maar meer over de relatie tussen ouders en pubers.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.