Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
A

A

11-11-2008 om 14:51

Hoe lang duurt het ? komt 'hij' nog terug?

Mijn zoon, als baby het liefste manneke, zalig genietend van z'n tutterke en z'n knuffelbeertje,
Nadien een lief rustig jongetje, nooit ruziemakend, wel wat gemakkelijk gevallen, grappig, guitig ventje
Nu,eigenlijk een jaar geleden, toen hij 15 werd, een puber welke mokt, een beetje arogant, iets van 'jullie kunnen mij toch niets maken' als hij tot de orde geroepen wordt, Vaak liever lui dan moe (doet het wel heel goed in school) Wil nooit samen met 1 van z'n ouders gezien worden, ....
Hoe lang woelen die puberhormonen zo ongeveer ? Niet dat het hier er zo erg aantoe gaat, dat niet, maar een echt schatje is hij momenteel ook niet meer...Is dat meestal over met 18 jaar ? Welke houding komt daarna meestal ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nooit meer het grappige guitige ventje

Helaas, hij komt nooit meer terug ,dat schattige menneke,de ietswat nonchalante "ik regel het zelf wel "houding verdwijnt langzamerhand, en je krijgt er een zelfbewuste, en wie weet toch wel schattige kerel voor terug .

sterkte mijn zoon is net 18, en ook hij heeft het allemaal doorstaan.

;

Bastet

Bastet

12-11-2008 om 07:49

Wel lief

Ik vind het juist wel lief,dat stoere,mokkige...mijn zoon is nu zestien,en onder het puberschilletje komt een hele leuke vent tevoorschijn.Maar guitig en schattig,nee,die tijd is voorbij..)
Bastet

mijk

mijk

12-11-2008 om 15:36

Mijk broertje

was er rond zijn 19e weer.. Vrij letterlijk ook. "Wie zit er nu dan in de kamer, verrek het is mijn broer!' hij had vier jaar op zijn eigen kamer doorgebracht voor mijn gevoel. Groter zelfbewuster, maar ook nog steeds lief en grappig..

Lief van je

lieve reactie mijk!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.