Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Carly

Carly

22-05-2009 om 09:59

Homo, bi of hetero

Mijn 15 jarige dochter heeft net een relatie achter de rug met een 17 jarige jongen. Dit heeft 6 maanden geduurd. Het is uitgegaan om dat haar vriendje verliefd is geworden op een jongen.
Toen ze met elkaar waren waren ze altijd erg lichamelijk, Zoenen, knuffelen, meer nog niet.
De jongen is er misschien nog wel meer kapot van dan zij omdat hij nog steeds erg veel van haar houdt. Mijn dochter is in de war omdat ze zich afvraagt of hij eigenlijk niet alleen op jongens valt en wat hij de laatste 6 maanden dan bij haar gedaan heeft.

Pff, best een moelijke sitiuatie. Ze hebben nu even geen contact meer omdat dat verwarrend is voor beide. Als ze elkaar tegenkomen wordt er wel nog steeds gekuffeld.

Ik heb niet echt een vraag, maar wilde het gewoon even kwijt. Als iemand ervaring hiermee heeft zou ik dat wel heel graag horen.

groeten
Carly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

22-05-2009 om 13:09

Ontwikkeling

Carly:
"Mijn dochter is in de war omdat ze zich afvraagt of hij eigenlijk niet alleen op jongens valt en wat hij de laatste 6 maanden dan bij haar gedaan heeft."
Nouja, die laatste gedachte zou je ook kunnen hebben als een jongen van het ene naar het andere meisje loopt....

Verder, pubers zijn nog zwaar in ontwikkeling, juist op sexueel gebied. Of ze hetero, homo, of bi zijn, weten ze zelf soms nog helemaal niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.