Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
dihanne

dihanne

26-09-2015 om 21:06

kado voor jongen, 14 jaar

Iemand nog een idee voor een verjaardagkado voor een jongen, net 14 geworden?

Hij houdt vooral van gamen, niet van lezen, is een sportieve jongen (voetbal).

groetjes,
Dihanne

Angela67

Angela67

26-09-2015 om 21:23

tegoedbon

eigen geld uitgeven is toch het leukste volgens mij.
dus intersport-bon? perry sport?
of iets met gamen: als hij iphone heeft daar een bon voor, of voor android bestaat dat ook misschien?
gr Angela

Henriette123

Henriette123

26-09-2015 om 21:40

FIFA 2016

Nieuwste editie van FIFA, voetbalspel voor op de pc of Xbox enz.

Cadeau

Ik weet niet hoeveel je wou uitgeven, maar is een kaartje voor een wedstrijd van zijn favoriete voetbalclub niet iets?

Juno

Juno

27-09-2015 om 10:10

Kleding

Sportkleding, bidon, kleding met afbeelding van zijn favoriete game (hier viel een vest van Assans creed) erg in de smaak, ghost scarf, bon om online te kunnen gamen, oordopjes mét mic zodat je kan multiplayen, dunne handschoenen voor het voetballen voor als het koud wordt.

Kaboutertje

Kaboutertje

29-09-2015 om 23:49

Cadeau

Zoals hierboven de nieuwe fifa 2016 of een itunes bon. Geld of misschien sportkleding/schoenen.

hier

zou de 14 jarige heel blij worden van een vuurwerkbon. Maar ja, daar zijn de meningen wel over verdeeld

Axe

Toilettas met douchegel van Axe of een t-shirt met een gave print of een goed kwaliteit fles gel
Of een cadeaubon van de kapper of een grote weekpot met drop of zijn favoriet snoep of een echte leren riem.

Mussie

Mussie

02-10-2015 om 12:50

Mijn bijna 14 jarige

Maak je blij met alles wat hierboven genoemd wordt. Voor zijn verjaardag heb ik al in de kast liggen: oordopjes (hij verslijt ze bij het leven), sportsokken, een voetbaltijdschrift, gel en deo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.