Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Mari

Mari

11-04-2013 om 22:01

Leuke niet-digitale cadeaus voor een jongen van twaalf?

Wat vinden jullie jongens van twaalf/dertien jaar leuk. Niet makkelijk om iets te verzinnen voor die leeftijd. pff

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

11-04-2013 om 22:37

Donald duck

Onze bijna 13-jarige vindt DD erg leuk. Afhankelijk van budget (is het de zoon van iemand anders?) dus een abo of (dubbel)pocket.
Er komt binnenkort een k(r)oningsspecial of een gepersonaliseerde uitgave.

Annet

Annet

11-04-2013 om 22:43

Trampoline

OK, een groot cadeau en past misschien niet in de tuin.
Hier een jongen in groep 8 die nauwelijks meer speelt (m.u.v. games) maar wel veel springt.
DD is inderdaad ook leuk. Die hebben wij in grote hoeveelheden tweedehands ingekocht.
Een ander tijdschrift of krant is ook leuk, zoals Zo zit dat, 7days (krant voor 12plussers).
Verder zoeken wij het meestal in hobby's (sporttas, e.d.) of in leuke uitjes.

mari39

mari39

11-04-2013 om 22:44

Hier

viel een mooi zwitsers zakmes goed in de smaak, onze zoon (iets jonger dan 12) houdt van kerven in stokken enzo die hij in het bos verzameld.
Verder iets praktisch: mooi vest, rugzak oid.
Bouwpakket als hij handig is.

mari39

mari39

11-04-2013 om 22:47

een avontuurlijk uitje, of iets als duikles of zo?

Valt digitale camera onder digitaal?

Mijn zoon van 11 heeft een paar maanden geleden een digitale camera gekocht/gekregen, een heel degelijke die tegen vallen, kou, water, etc kan. Wel een digitaal cadeau, maar hij maakt graag natuurfoto's (vooral planten en insecten) en dus gaat hij juist door zijn camera naar buiten.
Ook leuk was een houten bouwpakket van een Da Vinci katapult, had hij overigens wel hulp bij nodig, maar het was zijn eerste bouwpakket en hij is eigenlijk niet zo heel goed in dat soort dingen, dus misschien is het helemaal niet zo moeilijk.

Mussie

Mussie

12-04-2013 om 07:50

Spullen voor kamer

Hier zijn spullen om hun eigen kamer te verfraaien altijd welkom. Een nieuwe lamp, een leuke poster of zoiets. En verder verzorgingsspulletjes: deo, doucheschuim, etc.

1 wieler? wave-board? voetbaltas?

Noem zomaar wat kado's hoor. Dit kreeg neefje laatste verjaardag (11 geworden, groep 8)
groeten albana

Boot? koptelefoon?

Die van ons wordt binnenkort twaalf en wil een opblaasboot en een coole koptelefoon. Wschl. krijgt hij ook nog Donald Duck verzamelbanden.

Lizelot

Lizelot

12-04-2013 om 12:10

HET cadeau dit jaar van zoon was Axe deodorant,en dan de laatste nieuwe!!
Van zijn oudere zus kreeg hij een pet van een bepaalt merk,want dat is swag!Nu is onze zoon daar nog niet erg mee bezig,dus die pet ligt op zijn kamer.Maar ik zie 2 jongens uit zijn klas wel met zo een pet lopen.Maar merk is schijnbaar wel belangrijk.
Zoon heeft ook een Zwitsers zakmes,daar is hij heel blij mee.Schors van takken halen,puntjes aan slijpen.Pijlen maken van takken.Erg leuk.
En hij heeft laatst fitness attributen gekocht.Push-up bars,een AB wheel en kleine halters.

Lizelot

Lizelot

12-04-2013 om 12:12

Nerina

Dat klinkt heel erg leuk ,een houtpakket van een DA Vinci katapult.Waar kan ik dat vinden??Gewoon in een speelgoedwinkel??

Da vinci

Die hadden wij ook voor zoon (toen 11), zo'n houten katapult. Wij hebben hem via internet besteld. Zou zo vlug de site niet meer weten, maar ik denk dat je dit gemakkelijk kunt vinden met een beetje speurwerk. Ze hadden hem op meer plekken, herinner ik mij.
Je kunt ook vragen in de betere speelgoedwinkel, daar heb je ook kans dat ze hem hebben.
n@nny

Wat n@nny zei

Hier ook gekocht bij een webshop, maar geen idee meer welke.
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.prijsvergelijk.nl/gadgets/algemeen-gadgets/da-vinci-catapult.html

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.