Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
raymond

raymond

25-11-2016 om 12:29

ouderlijk gezag (vader)

hallo, ik ben raymond ik ben 16 jaar. mijn ouders zijn gescheiden in 2003 ik was 2 bijna 3. ik heb altijd bij mijn vader gewoont maar het ging niet meer goed dus ben ik uit huis geplaatst in de zomervakantie 2015. toen leerde ik mijn moeder kennen. mijn vader had alles verborgen. en ik woon sinds 13 november bij mijn moeder in dalfsen. mijn vader wilt nu het ouderlijk gezag verwijderen bij mij. ik wil het ook want hij had mij geslagen en het was gewoon niet leuk. ik zoek daarom een vader die er wilt zijn voor mij. is er iemand die mijn vader wilt zijn? dan kan ik het aangeven als ik bij de rechter ben. want daar moet ik waarschijnlijk binnenkort heen

Oom

Heb je geen oom, opa of oudere neef die je kunt vragen? Of kun je het ouderlijk gezag niet gewoon bij je vader laten, als hij je daarmee tenminste verder niet lastig valt? Over twee jaar ben je er toch al vanaf. Of wil je je vader straffen?

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.