Home » Forum » 6 puberteit 12 18 » Voorstel rijleraar

Voorstel rijleraar

70 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Jippox
knurf

ja de film was prut, maar het boek is een aanrader voor iedereen!

Wil je wel een mooie film zien met Tom Hanks, dan moet je Captain Phillips, Forrest Gump of Cast Away bekijken.

Overigens heeft Dave Eggers nog wel meer mooie boeken geschreven. Iedereen met een mening over immigranten etc. MOET "Wat is de wat" lezen. Echt verplichte kost...

Fanny
Zeitoun

En Zeitoun van Dave Eggers over de nasleep van de overstroming in New Orleans

Phryne Fisher
Dave Eggers

Is dat in op het moment? Ik ben The Monk of Mokha aan het lezen. Al een tijdje, want ik vind het niet heel boeiend. Maar ja, op 2/3 van het boek ga je ook niet meer stoppen met lezen.

Fanny
Nee hoor

Hij is niet in (denk ik) maar ik was erg onder de indruk van Zeitoun destijds, dus ik noemde hem ook even.

Blim
Pennestreek

" Er wordt geen beloning gegeven voor het plaatsen van een review, de dochter van TS krijgt alleen een beloning als ze een positieve review plaatst. Ook als ze zelf eigenlijk niet zo heel positief is over de rijinstructeur."

Dat laatste is waarschijnlijk helemaal niet aan de orde, dat heb je ook nergens gelezen, dus waarom(daarom!) niet een positieve review met in het vooruitzicht de 2 lessen. Indien ze het tot nu toe prima vindt is er geen reden om nu al te denken dat dat anders zal worden. Jij vindt dat hij de review,al dan niet positief, pas na voltooide lessen mag vragen en daarvoor dan ook mag betalen (ik praat je nog maar even na).

Maar we blijven hangen dus we zullen het hierbij laten. We zijn het niet eens, dat mag.

Pennestreek
Lees de OP nou nog eens

Het staat er echt. Als ze een positieve review, 5 sterren, plaatst.
En nu hou ik er idd over op.

Blim
laatste

Ja..dat staat er. Maar ik refereerde aan je laatste zin. Omdat jij er steeds van uitgaat dat ze een positieve review zou gaan plaatsen terwijl ze eigenlijk een negatieve ervaring heeft. Die negatieve ervaring heeft ze dus niet (tot nu toe)

"Ook als ze zelf eigenlijk niet zo heel positief is over de rijinstructeur"

Relaxte dag verder :)

Kenfan
Niet zo raar.

Zoon leste op aanraden bij net gestarte eenpitter, die om de schoorsteen te laten roken ook nog bij een grote toko les gaf. Zoon gunde hem wel wat publiciteit en heeft een ronkende review geschreven. Ter geruststelling: om niet en pas achteraf. Wel met een verzonnen naam. Zijn reactie op het dilemma dat hij het geld zou aanpakken als hij tevreden was en anders het na twee lessen het al voor gezien zou houden.

Fleur
Lijkt mij maar raar

Je ziet toch zo welke reviews welgemeend door leerlingen zelf zijn geschreven en welke in ruil voor een beloning?
Wat heeft zo’n rijschool eraan?

Dit was toch ook laatst op televisie met een rijschool die 20 euro aan cadeaubonnen aanbood voor positieve reviews omdat er op internet niet veel positiefs over hen te vinden is?

Pagina's