Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
ff zo

ff zo

05-05-2014 om 12:55

borsten

Ik heb misschien een hele rare vraag, maar ik zie wel eens van die uitzendingen over 'geslachtsverandering' ; de jongens worden dan gewoon meisjes door hormonen; ze krijgen borsten, etc.
Wat ik me afvroeg: waarom kunnen ze dat niet ook doen bij vrouwen met kleine borsten???
(nee, ik ben dat niet van plan en ben al uitgegroeid "-), is maar een vraag.

Katniss

Katniss

05-05-2014 om 13:19

Siliconen

Volgens mij krijgen die mannen niet vanzelf borsten, maar hebben daarvoor siliconen nodig.

Mijntje

Mijntje

05-05-2014 om 14:35

niet zo gezond

Ik denk omdat een stoot hormonen niet zo gezond is.

Natuurlijke omvang

Met een stoot hormonen krijgen de borsten de natuurlijke omvang die erfelijk bepaald is, ongeacht of dit natuurlijk groeit omdat je lichaam zelf de hormonen maakt of dat je de hormonen krijgt toegediend. Met meer hormonen krijg je geen grotere borsten, wel met meer lichaamsvet, maar dat is een ander verhaal.
Het is grappig om te zien als een dochter haar omvang en vorm van borsten overerft via de mannelijke lijn. Mijn dochter heeft dezelfde vrouwelijke vormen als mijn schoonzus (en heel anders dan de mijne )

ff zo

ff zo

06-05-2014 om 20:42

hm.

hoop dat mijn dochter niet van mij overerft.. ze mogen best wat groter

Sofie

Sofie

06-05-2014 om 23:11

inderdaad hier ook

Mijn moeder en haar zus (mijn tante dus) hebben een heel bescheiden cup A. Zelf heb ik een ruime D, net als de zussen van mijn vader.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.