Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Afstuderen [locatie waardeloos?]

Vandaag ontving mijn dochter haar master-diploma. Niet niks, toch? en ik dus ook apetrots We hebben er een gezellige dag van gemaakt. Maar eerlijk gezegd vond ik de locatie waar 't officiele gedeelte plaats vond (praatje en uitreiking bul) echt waardeloos. Een klein wat aftands-ogend lokaaltje met bijpassend kleurloos niksigge schoolbankjes. Dat had ik me toch echt anders voorgesteld en vind ik eigenlijk ook niet passend (en dat bij de UvA). 'T kon mijn goede humeur niet bederven maar ik vraag me wel af: is dit normaal?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel

angel

23-08-2010 om 22:46

in elk geval in mijn tijd ruim 10 jaar geleden was dat ook al zo.Het is soms ook een beetje lopende band werk....heel duf.
Zelfs bij promoties vind ik het vrij kansloos. Heb er nu 2 meegemaakt. De verdediging was wel bijzonder met toga e.d in mooie collegezaal, maar daarna nog even max een half uur koffie met cake en de volgende staat alweer in de rij.

Brianna F

Brianna F

24-08-2010 om 09:53

Weet niet

Ben nieuw in dit soort zaken, volgende maand wel een propedeuse-uitreiking met officieel tintje.
Maar, van harte met je dochter, een mooi moment.

amk

amk

24-08-2010 om 11:35

Tja

voor de studenten is het bijzonder, voor de opleiding niet, doen ze elke maand. Het is ook gewoon werk.
Het is geen jaarlijksevent zoals het eindexamen.

Zo'n promotie is leuk, maar ook werk. Ik had er gemiddeld 2 per maand, nou dan is het idd even snel handje schudden, kopje thee en snel weer gewoon aan het werk.

Wat een inflatie zeg!

Dat wordt wennen voor de kinderen die zoveel belangstelling kregen bij het halen van een zwemdiploma, de eindstreep van de avondvierdaagse en zo.

Nou ja - tegen die tijd hebben ze vast ontdekt dat het behalen van het resultaat zelf al de beloning is

Brianna F

Brianna F

24-08-2010 om 19:58

Bromvlieg

Dat zeker, je hebt geen idee hoe blij dochter was met haar P. Vooral omdat ze zeker wist dat ze het niet had gehaald. Een vak zou haar nekken, gelukkig niet. Dus een feestelijke uitreiking is leuk, maar heeft voor haar niet echt toegevoegde waarde (meer voor haar moeder

Myar

Myar

24-08-2010 om 21:55 Topicstarter

Dochter

De uitreiking van de P was er niet, die kon ze ophalen bij de admini. De uitreiking van de B hebben we gemist, dochter zat in het buitenland. De uitreiking van de M, ach zij wist niet beter. En ja ze was helemaal stralend!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.