Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

ANWB open dagen

Voor alle tieners van 16,5+

Gratis proefles - Enquete formulier op opendag invullen = meedingen naar gratis rijbewijs t.w.v. 1950,--.

www.anwb.nl/gratisproefles

kleine lettertjes

Nadat ik onze postcode had ingevuld bleek dat de proefles alleen gratis is als je aansluitend bij deze rijschoolhouder gaat lessen. Niet gratis zonder meer dus. Maar 35,- euro.

Jasam

Jasam

13-03-2014 om 17:45 Topicstarter

@AnneJ

Waar heb jij dat gelezen?
Er staat niets in de deelname voorwaarden vermeld, ook niet in de flyer.

Heb je die link voor mij?
Mijn dochter en mijn stagiaire zijn opgegeven en uitgenodigd, gaat me dan ff 70 euro kosten.
Daar heb ik nu net even geen zin in.

Jasam

Jasam

13-03-2014 om 17:54 Topicstarter

even gebeld met de ANWB

Er zijn 2 soorten proeflessen, die op de open dag van een half uur en HELEMAAL GRATIS.
En die je daar kunt bestellen van 1,5 uur met uitgebreid advies, die kosten 35 euro

Je moet je dus aanmelden via :

Aanmelden voor GRATIS proefles tijdens Open Dagen !

En expliciet vragen naar de GRATIS proefles van een half uur.

Pandora

Pandora

13-03-2014 om 17:55

volgens mij vergis je je Anne

Als je een postcode invoert, kom je op een pagina van de ANWB-rijschool die daarbij hoort. Daarop staat inderdaad dat je ene gratis proefles krijgt als je daarna gaat lessen. Maar dat lijkt mij de gewone standaard aanbieding die altijd en overal geldt, en dat staat los van deze specifieke actie. Lijkt mij

Monique D*

Monique D*

13-03-2014 om 18:08

Dochter wilde haar broer verrassen..

..en gaf hem een uitdraai van de open dagen van ANWB waarbij men een gratis proefles kon volgen en een kans hebt om mee te dingen naar gratis lessen en examen.

Zoon is er samen met mij nog naar toe geweest en heeft die gratis rijles gehad. Hij kon al een beetje autorijden, dus dat ging wel goed. Daarna mocht hij kennis maken met de simulator. Dat was wel leuk. Vervolgens had hij een gesprek met een medewerker van ANWB die hem informatie gaf over de theorie- en rijlessen bij ANWB. Helaas heeft hij geen geld hiervoor (en nee, hij behoort niet tot de gelukkige voor gratis lessen en examen, hij heeft er nooit van gehoord. Wij vermoeden dat dit een lokkertje is om bij het ANWB te lessen.

Wel heeft hij voor (ik dacht 45 euro) via de simulator wat lessen gevolgd. Dit werd samen met hem geëvalueerd en men verwachtte dat hij verder met hen door zou gaan... nee dus. Zoon moet eerst flink sparen voordat hij rijlessen gaat doen en waarschijnlijk zal het niet bij ANWB plaatsvinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.