Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Luusepuus

Luusepuus

25-02-2009 om 20:39

Even nog over tafelmanieren zoon!

Beste allemaal,

Ik wil jullie toch nog even het leuke verloop laten weten v.w.b. de tafelmanieren van mijn zoon van 19 (a.s. vrijdag)
Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie tips en truks, en één daarvan werkte!!!!
Wat gebeurde er vanavond?
Het was weer zover; meneer zat als een kikker op zijn stoel te eten. Géén gezicht voor zo'n lange jongen als hij.
Ik besloot de raad van een van jullie op te volgen en ging precies zo zitten als hij.... Hij was echt helemaal sprakeloos en kon niets ervan zeggen. Immers: mamma zat nu net als hij en hij kon niet eens zeggen dat dat belachelijk was, of geen gezicht.
Vanzelf gingen zijn benen onder tafel en nam hij een normale eethouding aan!
Ik kon mijn lachen met moeite inhouden en inwendig had ik een lol!!! Mijn triomfantelijke blik kon alleen mijn man zien.
Fantastisch, dit forum!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marmar

Marmar

25-02-2009 om 21:03

Hihihi....

Die tip kwam van mij. En ik zie je al voor me, in die kikkerhouding! Hahaha, 't werkte bij ons ook. Dus ik doe het nog steeds wel eens. Niet zo vaak, anders gaat het verrassingseffect er af. Maar 't blijft een goeie, dus voortzetten die grap!

reina

reina

26-02-2009 om 07:04

Spiegel

Wat mooi dat dat werkte! Is sowieso een goede truc bij pubers Ik doe het soms bij leerlingen die bijv. helemaal onderuitgezakt blijven hangen, constant de andere kant opkijken terwijl ik met hen praat of blijven praten met hun hand voor de mond en niet snappen waarom ik daar over 'zeur' Nadat ik het ook een poosje doe, begrijpen ze het zonder verdere uitleg

Luusepuus

Luusepuus

26-02-2009 om 18:00

Voorheen

Voorheen kreeg ik altijd te horen van hem: "wat boeit het jou, mam?" Of: "heb je er problemen mee dat ik zo zit?"
Of: "hou er nou eens over op, mam, je zeurt altijd zo" of meer van dat soort opmerkingen.
Ik denk dat dat nu voorgoed voorbij is, want als het moet ....doe ik het zó weer nl.!
Dus Marmar: thanks voor de tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.