Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Kaaskopje

Kaaskopje

04-02-2009 om 00:06

Hoe hebben jullie de 18de verjaardag gevierd?

Laat ik het tweede draadje openen
Actueel onderwerp voor mij. Nog een paar weken en dan barst het feest hier los. We huren een gebouw af, slaan het nodige in en vieren het feit dat dochter 18 wordt. Eerlijk is eerlijk, het feest is niet alleen voor haar. Manlief begroet Abraham in de zomer en zus is 16 geworden. Leuke feiten dus en dat vieren we op de dag dat man en ik al een dag verkering hadden 24 jaar geleden. Het wordt gewoon een gezellige boel met muziek en de mensen die we er graag bij hebben. Als dochterlief alleen een feest had gevierd zou het niet veel anders zijn gegaan. Lekker in dat gebouw, geen gedoe aan huis.
Hoe hebben jullie dat gedaan, of hoe ga je het doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

04-02-2009 om 06:32

Gewoon

Thuis, zoals elke verjaardag. 18 is een mijlpaal, maar om daar nu een zaal voor af te huren en alles eromheen?
Scheelt wel dat man dat echt niet ziet zitten, die vond zijn eigen bruiloft in een zaal al een opgave
Dochter 1 vierde het thuis, dochter 2 werd 18 toen ze een jaar in een gastgezin woonde in Amerika, dochter 3 is over anderhalf jaar zover en dat vieren we ook thuis met familie en vrienden.

Thuis

De 16e verjaardag werd hier groots gevierd, maar wel thuis. 18 jaar zei de dames niet zoveel, dus extra tamtam vonden ze onzin.
Onyx

Gewoon ,thuis

hier was het een gewone verjaardag,net zoals de 21e verjaardag,gewoon gevierd net als alle aneder verjaardagen.
wel leuk hoor kaaskopje,als je zoveel mijlpalen te vieren hebt(50,16,18)om het groots aan te pakken!

Kaaskopje

Kaaskopje

05-02-2009 om 00:07

Gebouw

Het gebouw kost 'wel' 40 euro huur. Dat heb ik er wel een keer voor over. Buren geen last van lawaai, dochter voelt zich in dit geval verantwoordelijk voor hoe netjes we het achterlaten (thuis een stúk minder) en meer ruimte voor de gasten. Zonder deze mogelijkheid zou ik het ook thuis doen hoor

reina

reina

05-02-2009 om 07:00

Even denken

Toen dochter 18 werd liep ze stage in Londen en is haar vriendje haar op gaan zoeken, toen zoon 18 werd heeft ie het gewoon met een paar vrienden buitenshuis gevierd toen ze uit gingen.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-02-2009 om 12:37

Geen speciale aandacht dus?

Nou ja, dat maakt het feest dus wel een beetje speciaal Mijn jongste dochter heeft de mazzel dat zij en ik in de zelfde maand 18 en 50 worden. Daar gaan we ook iets speciaals van maken. Maar dat is pas (of al, het is maar hoe je het bekijkt) over twee jaar.

Het is alweer even geleden

18 jaar werd thuis gevierd met de familie en om een uur of 12 met vrieden, nichten en neven stappen. Eindelijk mochten ze de disco in!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.