Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Lynna

Lynna

04-09-2009 om 07:05

Hogeschool inholland

Een paar jaar geleden heb ik allemaal zeer negatieve verhalen gehoord over de hogeschool Inholland. Nauwelijks les, slecht georganiseerd.

Hoe zit dat nu? Weet iemand dat? Zoonlief zit pas in de 4e maar moet toch wel na gaan denken welke hbo opleiding hij gaat kiezen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

04-09-2009 om 09:20

Mwah

Heb een zoon op InHolland gehad en een op Hogeschool Rotterdam, bij allebei was er wel eens wat qua matige organisatie, gedoe met punten en zo, docenten die slecht bereikbaar waren...

Weinig les - daar moet je sowieso aan wennen als je het voortgezet onderwijs verlaat. Het is gewoon een heel ander bestaan.

Tonny

Nog steeds

zoon heeft diverse vrienden op in holland in Amsterdam,zij zijn stuk voor stuk niet te spreken over de zeer slechte organisatie.
zoon is wel naar de open dag geweest,maar kwam er achter dat de informatica opleiding HBO totaal niet aansloot op zijn MBO opleiding.
De lesstof van het eerste jaar had hij allemaal gehad op het mbo.
nu is hij naar de Hoge school Van leeuwarden, tot nu toe is het goed georganiseerd en deze opleiding informatica sluit veel beter aan bij zijn vooropleiding.
hij heeft wel weinig les ,20 uur in vier dagen,maar dat schijnt normaal te zijn,hij moet erg veel thuis doen.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-09-2009 om 22:25

Mijn dochter

heeft echt hele slechte ervaringen gehoord van vrienden van haar. Ik verbaas me daar over (niet over die ervaringen). Als jaar in jaar uit het imago maar niet opgekrikt kan worden is er dan nooit de een of andere bestuurder die de bezem er door haalt?

Juanna

Juanna

05-09-2009 om 15:30

Heel slecht georganiseerd

een vriendin van mijn dochter kreeg 2 dagen voordat de studie bij Inholland zou beginnen te horen dat hij niet doorging vanwege te weinig aanmeldingen... lekker dan! nu is ze bij een andere hogeschool gaan studeren waar ze die opleiding ook hebben maar dat is wel veel verder weg. maar het is gewoon heel raar dat ze je daar pas zo laat over informeren.

elleke

elleke

06-09-2009 om 18:36

Geen probleem

Onze zoon doet de pabo bij inholland en ondervindt geen problemen. Misschien hangt het van de vestiging af?

Elleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.