Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Ov jaarkaart nog steeds niet binnen

Half augustus kreeg mijn dochter een brief van de 1b-groep dat haar ov-kaart klaar lag bij het postkantoor.
Toen ze hem ging halen vertelde ze dat hij er nog niet was. Maar voor 1 september zou hij er echt zijn. Inmiddels is hij er nog steeds niet en eigenlijk weet niemand waar hij is.
Ze moet nu haar kaartjes bewaren en achteraf declareren, maar wat een gedoe zeg.
Ik merk dat ik dit heel vervelend begint te vinden en ook niet zo goed weet waar ik moet wezen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

04-09-2009 om 17:33

Folder?

Staat er niet iets over in de folder die er bij zat? Bellen naar de IBgroep?

Tirza

j@comijn

j@comijn

05-09-2009 om 10:48 Topicstarter

Binnen!

In de folder staat alleen maar standaard zaken. Ik heb gisteren nog eens naar het postkantoor gebeld en ja hoor ze zijn eindelijk binnen .
Er was een hele stapel naaar Utrecht gestuurd en voordat die weer terug in ons dorp was.
maar goed heeft ze eindelijk haar kaart, scheelt weer een hele boel stress.
Volgens het postkantoor konden we de treinkaartjes die deze week uitgegeven zijn verhaalt worden op de ib-groep.
Dat gaan we dan nog maar eens proberen

Tirza G.

Tirza G.

05-09-2009 om 11:46

Mooi!

Kijk, zo zie je maar, posten op Ouders Online helpt meteen
Heerlijk hoor, het is zó makkelijk die kaart!

Tirza

j@comijn

j@comijn

05-09-2009 om 15:34 Topicstarter

Had veel eerder moeten posten

vanmorgen opgehaald bij het postkantoor, daar waren ze zo mogelijk nog gelukkiger. De ov kaarten van de mensen met achternaam van A tot en met de H was naar Utrecht gestuurd, ze konden er niks aan doen maar krgen wel alle shit over zich heen
Bij deze dus een blijk van waardering voor de mensen van het postkantoor van mijn eigen kippendorp

tonny

tonny

05-09-2009 om 23:29

Nog niks om mee te chippen

de bus gaat dus met de OV-kaart, maar de metro moet ze hoogstpersoonlijk chippen, dat werkt nog niet met die OV-kaart.
Maar er schijnt nog een andere kaart aan te komen, begreep ik.

tonny

Klopt tonny

Dochter chipt hier al een week zelf voor de metro,haar ov chip is ook nog steeds niet binnen.tweede week september is de bedoeling dat hij binnenkomt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.