Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
abc

abc

28-02-2011 om 18:07

Stageplek [buitenland, HAS]

Onze zoon moet volgend jaar 2x stage lopen.1x mag in nederland, 1x verplicht in buitenland. De stage in Nederland is al rond. Nu nog de stage in het buitenland. Hij moet daar iets van een onderzoek doen;kan vanalles zijn .Hij wil het liefst iets met dieren of zo. In ieder geval moet het met biologie te maken hebben.Het kan breed zijn.Hij is al volop aan het zoeken Vanuit school (HAS)de opdracht om via internet of andere wegen een plek te zoeken en deze aan hen voor te leggen. Nu bedacht ik ineens dat hier misschien wel mensen met suggesties, ervaringen enz zijn? Dus....wie heeft er tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ontwikkelingsorganisaties

Kijk eens op sites van ontwikkelings- en zendingsorganisaties.

Daarnaast, kijk eens bij grotere agro-organisaties. Veel bedrijven hebben in het buitenland vestigingen (zo zit er een aardbeienkweker uit mijn dorp hier in Indonesie aardbeien te telen).

theedoek

theedoek

01-03-2011 om 18:11

Hoe ver weg wil hij?

Heb een zwager en schoonzus in een Zuid Amerikaans land die werken in (1) een functie bij het ministerie dat zich bezig houdt met natuur/landbouwzaken en (2) met natuurbehoud (NGO).

Daarnaast hebben we daar contacten met een school op het platteland in ditzelfde land gerund door een Belgische non waar landbouw educatie voor de kinderen een belangrijke rol speelt: http://www.association-suisse-paipuku.ch/paipuku.en.html
Op deze school wordt veel met Europese vrijwilligers / stagiairen gewerkt.

Als hij meer wil weten, dan wil ik wel wat meer gegevens mailen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.