Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
She lady

She lady

27-12-2014 om 22:33

Thuis wonende zoon van 27

Ik heb 3 kinderen ,ben alleenstaande en al 8 jaar een vriend. We willen graag samen wonen maar wacht tot dat alle kinderen op hun eigen wonen. De oudste is een jongen van 27 en twee meisjes van 23 en 24,
De meisjes zijn inmiddels op hun eigen gaan wonen en werken allebei.
Mijn zoon heeft sinds vorig jaar de school moeten verlaten omdat hij veel te oud werd voor school en hij deed ook zijn best niet om het af te maken.
Uiteindelijk moest hij ervan af.dat was vorig jaar. Er inmiddels veel gebeurt en hij is aan drugs verslaafd( denk ik),hij werkt 3 dag in de week. Betaalt geen zorg verzekering want vindt hij dat het niet nodig is. Hij heeft dag en nachtritme omgedraaid. Als ik naar bed ga komt hij eruit en andersom. Ik heb een paar keer gezegd dat ik het niet meer aankan en ik wil dat je vertrekt maar dat doet hij niet. Ik ben langs de huisarts geweest en gevraagd als hij hulp kan krijgen. De arts heeft hem gesproken maar zolang hij hulp weigert kunnen zij geen hulp bieden. Hij eet niet ,slaapt wanneer het hem uitkomt. Ik bedoel je hoef geen arts te zijn om te zien dat er iets niet pluis is met hem. Ik ben een paar keer lang maatschappelijk werk geweest. Dat levert ook niet op.ik ben ten eide raad. Ik ben moe en kan niet meer, wat kan ik doen,is er iemand die hem zou kunnen helpen?
Mijn dochters komen niet meer zo vaak en mijn vriend al helemaal niet meer.


four

four

27-12-2014 om 22:37

voer gewoon je plannen uit

Maak je zoon duidelijk dat hij zelf iets moet maken van zijn leven. Ga samen wonen met je vriend en zeg de huur van je huidige huis op (of verkoop het als het een koophuis op). Laat je zoon weten wanneer hij uiterlijk de deur uit moet zijn en laat het hem vooral zelf uitzoeken.

Barvaux

Barvaux

27-12-2014 om 22:39

four