Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Nanna

Nanna

12-03-2009 om 23:50

Verzekeringen

Nav het draadje hierboven: Mijn uithuiswonende kinderen hebben een ziektekostenverzekering en vallen zolang ze studeren nog onder mijn WA-verzekering. That's it. Een inboedelverzekering hebben ze bijv. niet terwijl ze inmiddels toch wel een voor behoorlijk bedrag aan kleding, boeken etc. hebben. Ik denk dat ik ze een inboedelverzekering ga adviseren. Welke verzekeringen moet ik evt. nog meer in overweging nemen? Hoe hebben jullie jong-volwassenen het geregeld?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lietje

Lietje

13-03-2009 om 13:15

Bij ons

Onze oudste heeft een eigen ziektekostenpolis, maar staat nog wel bij ons op de WA en reisverzekering. In haar huurbedrag (SSH Utrecht) zit een inboedelverzekering verrekend (waarschijnlijk omdat anders geen enkele student dat heeft), naast natuurlijk service en internetkosten. Kan het nog eens navragen.
Vaak heb je gecombineerde verzekeringen, dus inboedel, wa etc. Kijk anders eens op de site van je eigen verzekering, of independer.
Zelf heb ik vroeger een losse inboedel genomen voor mijn kamer, verder ook via thuis verzekerd tot 27 jaar.
Lietje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.