Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
superpapa

superpapa

29-07-2018 om 22:31

xtc hoe staan jullie hierin

Hoi ben superpapa geen kinderen nog maar wel in de planning hoe staan de ouders van nu in t gebruik van xtc zie tijdens t stappen dat regelmatig gebruikt wordt zelf zou ik t weleens willen proberen maar durf t niet. kan er dus niet over oordelen.

Moeder

Moeder

30-07-2018 om 09:06

Dood

Mijn zoon is aan die rotzooi gestorven en met hem nog heel veel mensen. De officiële cijfers zijn een zware onderschatting.
Dus ik weet niet wat je wil horen maar in mijn ogen is het ontzettend dom om met die rommel aan de gang te gaan

Maria

Maria

30-07-2018 om 17:42

Russische roulette

Je weet nooit precies wat je slikt en je weet ook nooit precies hoe jouw lichaam erop reageert. Als je ouders niet meer leven, je geen vrienden hebt en het je niet kan schelen dat die kinderen er misschien nooit komen, omdat jij er niet meer bent, dan kun je rustig een paar rondjes Russische roulette spelen. Met een kogel of een pil. Whatever.
Maar als je nog familie en vrienden hebt, of een relatie, dan kun je dat je omgeving niet aandoen.

Astrid

Astrid

30-07-2018 om 21:18

Ehm

Oké, je nick is Superpapa, je hebt geen kinderen. Je vraagt als 35-jarige hoe ouders van nu tegenover xtc staan omdat je het zélf wel eens wilt proberen.

Ik snap het waarom van je vraag niet.

juf Ank

juf Ank

08-08-2018 om 20:05

met het nemen

Ben je toch minder superpapa dan je misschien wel denkt

superpapa

superpapa

22-08-2018 om 17:30

dank u

ben eigelijk 21 en super nieuwschierig naar xtc nu durf ik niet meer

Mooi.

Is dat ook weer opgelost....

Ingrid

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.