Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
ilsepilse

ilsepilse

15-05-2012 om 14:05

Ziekteverzekering studenten

in oktober wordt zoonlief 18jr en dan moet hij idd zelf een zorgverzekering hebben, hij basketbalde tot voor kort nog op eredivisie niveau maar weet niet of hij dit alsnog red met zijn studies volgend jaar, daarom hadden we toen ook een aanvullende verzekering omdat fysio heel belangrijk was voor hem , ook voor de jongste voetballer.
wie heeft goede ervaringen en met welke maatschappijen voor studenten en niet te duur ...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ilsepilse

ilsepilse

21-05-2012 om 15:19

Nobody?

niemand?

joer

joer

21-05-2012 om 15:32

Anderzorg

Onze zoon is vanaf zijn 18e verzekerd bij AnderZorg.

Moet eerlijk zeggen dat ik er het fijne niet van weet. Man heeft alles uitgezocht en uitgepluist. En uiteindelijk gekozen voor AnderZorg.

Groeten JOER.

Arawen

Arawen

22-05-2012 om 12:59

Unive

Zoon is afgelopen maart 18 geworden. Ik heb uitgezocht of het handig was om hem bij mijn (collectieve) verzekering te laten, bij Zilveren Kruis. Bleek zelfs met collectiviteitskorting nog steeds duurder dan de alternatieven.. (uitgezocht op internet; denk Independer!). Daarnaast was een punt van overweging voor ons dat het voor ons handiger was als hij zelf zijn premie zou gaan betalen. Bleef hij via mij verzekerd, dan zou ik de premie moeten betalen.

Uiteindelijk zijn we uitgekomen op Zekur, de jongerenverzekering van Unive. AnderZorg, zoals hierboven genoemd, was inderdaad ook een optie. Zou zeggen; bekijk ze alletwee even.

En ja, begin inderdaad tijdig met het aanvragen van zorgtoeslag voor hem (regel een eigen DigiD!). Die zorgtoeslag wordt op zijn rekening gestort. Een van de redenen waarom het voor ons handiger was als hij dan ook zelf de premie zou betalen.

ilsepilse

ilsepilse

22-05-2012 om 16:27

Digid hebben

we al aangevraagd, ik ga idd ff kijken naar die 2, hoorde ook via het werk van klanten dat deze idd goed zijn voor studenten.

alvast bedankt !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.