Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Niny

Niny

10-09-2013 om 08:56

Child of our Time

Gisteren zag ik bij toeval in de radiobode dat Child of our Time werd uitgezonden! Was weer erg leuk om te zien hoe de kinderen zich ontwikkelen.
Vanavond deel 2, om half twaalf op BBC 2.
Niny

dank!

Dank! Jammer dat ik deel 1 gemist heb. Deel 2 zal ik trouwens moeten opnemen, want te laat. Nu maar hopen dat deel 1 straks op YouTube te vinden is, want de BBC-site speelt in Nederland niet af.

En terzijde: wat grappig dat jij nog het woord 'radiobode' gebruikt.

Groeten,

Temet

aaaarggghhhhh

gemist!!!
vreschelijk

hoe oud waren ze?

Er waren laatst op Canvas twee uitzendingen. Toen waren ze twaalf.
Zouden dat dezelfde uitzendingen zijn?
Had ook de eerste gemist. Het kwam niet op de Belgische Uitzending gemist en op internet zijn de uitzendingen moeilijk te vinden. BBC uitzending gemist kunnen we in Nederland niet zien. Helaas.

Niny

Niny

10-09-2013 om 16:00

Temet, Rodebeuk, Helena

Dag Temet,
Terwijl ik 'radiobode' typte moest ik grinniken, ik heb al sinds jaar en dag een andere gids maar bij mijn moeder (82) ligt nog altijd de radiobode! Grappig hoe je dat soort dingen toch meeneemt.
Jammer dat je het gemist hebt rodebeuk, ik zag het ook volkomen toevallig!
Helena, ik denk dat het dezelfde afleveringen zijn, ze waren ongeveer twaalf allemaal.
Hoe dan ook: vanavond deel 2
Niny

Dank je Niny

Goed dat je het gezien had ( in de radiobode!) Volgens mij zijn deze afleveringen in het voorjaar ook al uitgezonden, maar toen hebben we het ook al gemist.

Gisteren gekeken, en wat een herkenning. De drieling, Parys,Charlie .
Fijn om te zien,maar ook wat een verdriet in die jonge leventjes. Begreep ik het nou goed dat de helft (!) van de deelnemende ouders gescheiden is?

En Eve, te oud voor haar leeftijd, ze zei zulke wijze dingen, maar daar zou het meiske nog helemaal niet mee bezig moeten zijn.
Moet toegeven dat er wel een traantje over mijn wang liep.

Niny

Niny

17-09-2013 om 10:46

Avalon

Sorry, ik zag nu pas je reactie. Ik vond het ook ontroerend af en toe, inderdaad zeiden ze dat de helft van de ouders gescheiden is. Grappig is dat mijn man het helemaal niet leuk vond; hij vond het jammer dat er geen vergelijkingen/tests/onderzoeken werden gedaan, zoals in de eerste afleveringen.
Parys vond ik heel leuk geworden, Helena vond ik altijd al heel geestig, en ook om de tweeling moest ik erg lachen. Eve raakte mij ook met haar uitspraken, heb zelf op jonge leeftijd mijn vader verloren.

Hopelijk blijven ze de kinderen volgen! Ik kan me voorstellen dat ze er op een gegeven moment genoeg van krijgen, net als de mensen uit de 7-up-serie (inmiddels 56-up, en er doen er nog maar een paar mee).
Niny

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.