Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bertje1

bertje1

12-08-2013 om 16:42

Telefoon, abonnement

ok. ik ga een nieuwe telefoon zoeken. met name om te whatsappen. ik heb nu nog, ja hou je vast, een gewone telefoon met toetsjes en kan alleen bellen en sms-en
Ik heb GEEN wifi. ik wil niet het superallermodernste, wie heeft tips voor een telefoon en abonnement??

Merel

Merel

12-08-2013 om 17:03

Naar de telefoonwinkel

Ik zou voor het gemak naar de telefoonwinkel gaan. En dan niet van Hi, of Vodafone maar zo'n winkel waar ze alle providers verkopen. Bijv. Belcompany maar er zijn er meer. Ga op een rustige ochtend en vraag wat advies. Je kan altijd naderhand thuis nog wat gaan internetten voor de beste optie, maak vaak weet de telefoonwinkel meer en ik zie op internet door de bomen het bos niet meer.
Heb zelf trouwens een goedkope samsung smartphone (galaxy ace). Kunnen maar een paar apps op, dan zit ie al vol (te weinig intern geheugen) dus geen aanrader als je meer wilt doen dan een paar appjes erop zetten.

madelief

madelief

12-08-2013 om 20:02

Mijn ervaring is

Dat als je eenmaal aan een smartphone begint je snel gewend bent.ik had altijd een simpele nokia maar toen ik een iphone kreeg bleek at zo fijn dat ik niet meer zonder wilde. Terwijl ik me daarvoor irriteerde aan mijn zus die altijd met haar telefoon liep.
Ik zou dus voor iets gaan wat wel iets kan, bv een samsung of zo'n windows telefoon. Idd even naar de telecomwinkel.Mijn dochter heeft een samsung young maar die kan weinig. Ik zou een galaxy nemen en dan een ouder type misschien?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Iphone

Ik ben dus een beetje digibeet maar een enorme fan van iPhone! Zeer gebruikersvriendelijk en je kan bijvoorbeeld een iPhone 4 doen. Niet de nieuwste maar nog steeds geweldig.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Simkaart en 2ehands toestel

Als ik jou was zou ik gaan zoeken op een 2ehands smartphone via marktplaats. En inderdaad de iphone 4 voldoet nog aardig en is vrij goedkoop door de nieuwe iphones die op de markt zijn gekomen. Verder een goedkope sim only of prepaid regelen via bijv. www.sim-kaart.eu . Zo heb je een goedkoop en goed toestel en zeer lage maandelijkse kosten. Via mtv mobile heb je tegenwoordig zelfs weer onbeperkt internet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.