Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Fontysstudenten

Fontysstudenten

05-12-2019 om 22:07

Eenoudergezinnen gezocht voor korte enquête!

Hoi allen! Wij zijn Sandra, Joëlle, Bente en Ramon, tweedejaars studenten op Fontys Hogeschool Communicatie. Voor onze praktijkopdracht doen wij onderzoek naar het imago/de reputatie van busreizen in het algemeen en van het bedrijf Solmar. Wij hebben eenoudergezinnen als doelgroep. Specifiek eenoudergezinnen met minstens één thuiswonend kind tussen de 0 en 25 jaar oud. Wij zoeken zowel kinderen als ouders. Ons leek dit een goede plek om de doelgroep te vinden. U zou ontzettend erg helpen door onze enquete in te vullen. Met uw input hopen wij iets te verbeteren aan het imago middels communicatie. Alvast bedankt!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeQjbeBJrWZuJNRWD1DEnfKQdYaen-H3EWrmkTJP_O_H24VGw/viewform

Phryne Fisher

Phryne Fisher

06-12-2019 om 09:00

Ingevuld

Ik ben ooit eens een keer met de bus op vakantie geweest, eigenlijk meer een studiereis voor de jongerentak van een politieke partij. En schoolreizen natuurlijk.
Apart dat je geen inkomen hoefde in te vullen, ik associeer busreizen vooral met goedkoop (10 dagen Spanje voor € 299).

Miekemieke

Miekemieke

06-12-2019 om 09:26

leeftijd

'Specifiek eenoudergezinnen met minstens één thuiswonend kind tussen de 0 en 25 jaar oud. '

Moet dat niet zijn tussen de 0 en de 18? Met 18 jaar bereikt een kind de volwassen leeftijd.

miekemieke

Het gaat waarschijnlijk om inwonenden kinderen die nog mee (kunnen) gaan op vakantie. Ik vind trouwens beetje bijzonder om correcties te suggereren op de enquete, het is toch hun enquete

Phryne Fisher

Phryne Fisher

06-12-2019 om 09:55

Alkes

Dat klopt. Ze willen weten hoe ze het imago kunnen verbeteren. Misschien moeten ze de reclames minder tenenkrommend maken, heb ik niet als antwoord gegeven trouwens. Dat had ik wel kunnen doen. Mijn idee van Solmar is dat dat voor mensen is die een normale vakantie niet kunnen betalen, maar of die dan wel worden aangetrokken door zo’n gekke commercial...?

Solmar

Ik heb nog nooit van het bedrijf gehoord. Nu kijk ik ook geen TV en gebruik ik allerlei adblockers dus veel reclame ontgaat me.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.