Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mager

Mager

17-11-2008 om 21:27

Gezondheid

Voor ik naar de huisarts ga wil ik toch eens weten of iemand van jullie dit ook aan de hand heeft gehad of weet waar het aan zou kunnen liggen.
Ik ben sinds september (dus in een week of 8) 6 kilo afgevallen, terwijl ik er niets voor doe. Ik eet gewoon, ik snoep zelfs en ben niet meer gaan bewegen.
Ik ben van 64 naar 58 kilo gegaan bij een lengte van 1.75 m. Begin nu wel mager te worden, broeken zijn te wijd.
Ik voel me prima, geen last van hartkloppingen die wijzen op verhoogde schildklieractiviteit, of erge dorst dat kan wijzen op diabetes.

Wat te doen? Toch maar even naar de dokter, of iemand van jullie een idee in welke hoek het zou kunnen zijn?

Mager

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

17-11-2008 om 21:39

Heu

Je valt onverklaarbaar zoveel af en je bent nog niet bij je huisarts geweest? Dat begrijp ik niet, ga nou maar!
Klachten kunnen door van alles komen, van iets engs totaan een lintworm.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

17-11-2008 om 21:44

Huisarts

Bij plotseling onverklaarbaar veel afvallen zou ik echt snel naar de huisarts gaan want er moet een oorzaak voor zijn. Dat kunnen er vele zijn maar gissen heeft geen zin. Dus idd hup naar de huisarts!

Sancy

Sancy

18-11-2008 om 08:39

Helemaal eens

met voorgaande postings. Plotseling onverklaarbaar veel afvallen is een reden om snel naar de huisarts te gaan em de oorzaak te achterhalen.
Ik heb trouwens wél ervaring, ik viel ooit 5 kg af in 6 weken. Maar de oorzaak was bekend, het was pure scheidingsstress. Maar zelfs met díe wetenschap ben ik tóch naar de huisarts gegaan, want ik kon zelf een ándere oorzaak niet uitsluiten. De arts kan dat wel. Gaan dus!

mar

mar

18-11-2008 om 09:30

Huisarts

als je zonder verwijzing naar de fysio gaat, is onverklaarbaar gewichtsverlies een van de redenen om je direct naar de huisarts te sturen.
Vaak is er niets ernstigs aan de hand, maar het kan wel. Gaan dus!

Tango

Tango

18-11-2008 om 09:40

Guinevere

"Klachten kunnen door van alles komen, van iets engs totaan een lintworm."

Ik vind een lintworm ook wel een beetje eng hoor.

Verder sluit ik me aan bij de rest, gewoon naar de huisarts gaan.

Guinevere

Guinevere

18-11-2008 om 14:04

Lintworm voor tango (enigszins o.t.)

-------------------------------%{
Dit is toch een schatje! Maar ja, ik vind spinnen ook leuk....

Tango

Tango

18-11-2008 om 21:16

Guinevere

Aha, nu snap ik jouw posting, spinnen, nee brrrrrrr, ik houd er niet van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.