Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Gerdienke Fennema

Gerdienke Fennema

09-11-2009 om 16:32

Inenten mexicaanse griep

Ik heb net gehoord dat het advies wsl. wordt dat kinderen tot 4 jaar inge-ent kunnen gaan worden voor de Mexicaanse griep. Ik twijfel wat we moeten doen. Wat doen jullie?

groetjes, Gerdienke


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lieve heli

Ik ken de situatie niet van binnenuit maar als ik je zo hoor, zou ik wel inenten. 2 of 3 prikken, dat is goed balen en misschien krijgt hij ook wel last van, maar als je zijn medische status beschrijft lijkt hij me echt op en top een risicokind, met die luchtwegen en zo! Ik snap dat je in twijfel bebracht bent door wat je arts zegt, dat hij hem geen risicokind vindt.... pfff moeilijk hoor.
Tja, ik zou wel inenten, dan maar wat prikken, met wat afleiding en een cadeautje op het eind of een ander fijn vooruitzicht, misschien scheelt dat (misschien ook niet hoor, mijn oudste wilde in de zomer geen vaccinaties voor de vakantie "waarom moeten jullie dan ook naar zo'n rotland!!" het vooruitzicht van de vakantie hielp bij hem op dat moment echt niet).
Maar het prikmoment gaat voorbij! En dan is hij in elk geval goed beschermd. Beter overbodig dan helemaal niet (met zoveel medische risico's dat hij al op het randje van opnemen lag).
Sterkte met de afweging, het is lastig dat begrijp ik best!

Oproepen voor de kids zijn binnen

Bij jullie ook? 23e krijgen ze de 1e prik.

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat! 3 gemeenten moeten op 1 locatie op 1 dag.... HEt is bij ons in het congrescentrum.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat, fijn om in een rij te moeten staan waarbij de meeste huilend na hun prikje de rij verlaten....

liefs lisa

Het kan nooit lang wachten zijn volgens mij

Want na een kwartier is de volgende groep achternamen alweer aan de beurt...

Tink

Tink

18-11-2009 om 00:49

Hier ook

Oproep binnen voor onze jongste, ze moet de 23e. In een grote sporthal, daar wordt dit soort dingen altijd gedaan (ook bv. de massa-inenting tegen baarmoederhalskanker een tijdje terug). Officieel moet ze tussen 17:00 en 17:30 komen, maar dat vind ik zo'n mega-onhandige tijd dat ik dat aan mijn laars lap! Ik ga mooi even onder schooltijd, dan hoef ik ook geen hele sleep kinderen mee te nemen.

Mariska

Mariska

18-11-2009 om 09:51

Hier ook oproep

voor volgende week woensdag voor onze 2ling... Hoewel ik er achter sta vind ik het niet leuk... Had gewild dat het nodig had hoeven zijn. Maarja...

Hier ook

hier ook de 25ste mijn oudste moet om half negen dus mag de jongste dan ook meteen.
vriendijn van me kijkt er enorm tegenop maar staat wel achter de keus dus ik ga ook even met haar mee als haar zoontje moet.
toen die oproepen binnen kwamen moest ik ook even slikken.
de theorie gaan we omzetten in praktijk,,,

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.