Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jacoline29

Jacoline29

28-12-2009 om 13:12

Knobbeltje in borst ontdekt


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jacoline

Ik kan me voorstellen dat het fijn is dat er nu echt wat gaat gebeuren (ik kon tenminste zelf niet wachten tot de tumor verwijderd was; vond het een naar idee, die kanker in mijn lijf)

Sterkte morgen!

Voor morgen

...heel veel sterkte gewenst, de operatie en alles wat erbij komt kijken, alles wat daarna nog volgt... We duimen heel hard!

Liefs, Beertje(s)

Sterkte jacoline

voor vandaag (en de tijd van afwachten)

Petra-

Petra-

19-01-2010 om 21:26

Jacoline

Héél veel sterkte!

Jacoline29

Jacoline29

20-01-2010 om 11:12

Update

1e operatie(poortwachter) is achter de rug. Is me erg meegevallen.Heb alleen een brandende schrijnende plek.Mocht om 17:00 gisteren weer naar huis.Wel het gevoel of ik een glaasje wijn teveel op had(had een rustgevende tablet en 2 paracetamol gehad)thuis moe en misselijk,om 21:00 naar bed gegaan,werd toen 5:30 wakker van de pijn,die overigs wel goed uit te houden is,maar moet ook 4x per dag 2 paracetamol nemen v/h ziekenhuis. 26 januari de uitslag van de poortwachter,of daar kankercellen in zitten.Zowel wijzelf als de chirurg verwachten dit niet.De poortwachterklier is schoon verwachten we.
Vanmiddag vieren we Amber haar partijtje voor de vriendinnetjes.Vanavond een 10 minuten gesprek en dan weer op naar morgen 4 februari de amputatie,moet daarna wel meerdere dagen in het zh blijven,dus hoop ik dat ik mijn mannetje wegwijs kan maken op het forum om jullie op de hoogte te houden.Heb zelf nl geen internet in het zh.

Rafelkap

Rafelkap

21-01-2010 om 07:32

Jacoline

Wat een drukte meteen de volgende dag. Maar wel prettige afleiding lijkt mij zo. Heel veel sterkte met het wachten op de uitslagen!!!!
liefs van rafelkap

Jacoline

Sterkte met het wachten op de uitslag! Toch wel spannend... Hopelijk is alles goed gegaan met het feestje (heftig hoor, een dag na de ingreep al...) en heeft het jou en de kinderen een beetje af kunnen leiden.
Sterkte!

tonny

tonny

21-01-2010 om 11:39

Sterkte!

Tjonge, en dan een kinderfeestje als afleiding, dat is wat zeg! Hopelijk is het gezellig geweest.

Veel sterkte en geduld gewenst, het valt niet mee allemaal...

Jacoline29

Jacoline29

21-01-2010 om 11:49

Feestje

Ging anders dan gepland,maar ze hebben het leuk gehad en ik had een grote afleiding,vandaag alleen thuis,dat is moeilijk.Mijn schoonzusje mailde dat ze mee gaat doen aan de Lady's Run,van Pink Ribbon,zo verzamelt ze geld in voor borstkanker patienten.kreeg er kippenvel van en een huilbui.
Vannacht ook even moeilijk,de schildwachtklier is eruit,hopelijk is hij schoon,de chirurgen verwachten van wel,toch gieren de zenuwen door mijn keel 26 januari uitslag.
Vanaf 29 januari heb ik in ieder geval een kleine week afleiding,dan mag ik schilderen,vloeren leggen ed in het nieuwe huis.

reina

reina

22-01-2010 om 09:47

Jacoline

Had nog niet gereageerd, maar wil je wel even veel sterkte wensen met alles!

zomaar een naam

zomaar een naam

22-01-2010 om 14:12

Amazones

Ook wil je veel sterkte wensen.
En als je specifieke vragen heb over je behandeling moet je eens op het forum van de amazones kijken http://www.de-amazones.nl/
Daar is altijd iemand die je vragen kan beantwoorden.

Jacoline29

Jacoline29

22-01-2010 om 14:15

Zo maar een naam

Ik zit op het forum van de amazones.Ben er lid van ,heb heel veel aan dat forum.Heerlijk om daar vragen te kunnen stellen ed.Heb er ook een eigen plekje.

zomaar een naam

zomaar een naam

22-01-2010 om 20:40

Jacoline

Goed dat je er al lid van ben. Ik vind het een heel fijn forum.
Veel sterkte verder.

Jacoline29

Jacoline29

23-01-2010 om 09:15

Zomaar een naam

Ben ik het helemaal mee eens,het is een heel fijn forum.Heb jij ook BK of BK gehad?
Het "knobbeltje" gaat er 4 februari uit,hoe sneller hoe beter

zomaar een naam

zomaar een naam

23-01-2010 om 14:17

Jacoline

Ik heb inderdaad ook BK gehad. Vorig jaar februari zijn mijn borst en mijn okselklieren verwijderd. Ook heb ik bestralingen en preventieve chemo gehad. Maar nu ben ik gelukkig helemaal klaar.
Ik heb veel gebruik gemaakt van het forum maar heb nooit een eigen hoekje gehad.
Groetjes

Jacoline29

Jacoline29

26-01-2010 om 14:11

Goed nieuws

Vandaag in het ziekenhuis geweest.De poortwachter is schoon!! Ik heb geen uitzaaiingen niks,ben blij ,opgelucht en er valt heel veel spanning van me af nu.4 feb de operatie,ik heb manlief al instructies gegeven betreft jullie op de hoogte te houden.Ook gaan we een smiley tekenen op de rechterborst.Geintje wat Vincent bedacht heeft.Ik moet een dag of 5 in het ziekenhuis blijven.Ben erg opgelucht.

Guinevere

Guinevere

26-01-2010 om 14:33

Mag ik

Mag ik je voorzichtig feliciteren? Wat een goed nieuws!

Salie

Salie

26-01-2010 om 14:34

Wat

een goed nieuws zeg.
Ben helemaal blij voor je.
Gr. Salie

Bastet

Bastet

26-01-2010 om 14:54

Mooi

Dat is goed nieuws,veel sterkte de 4e!
Bastet

Rafelkap

Rafelkap

26-01-2010 om 17:24

Jacoline

Wat een opluchting!!! Nu ga je iets geruster straks de operatie in. heel veel sterkte!

tonny

tonny

26-01-2010 om 21:13

Hee wat geweldig zeg!

Wat een goed nieuws, fantastisch!

je kunt opgelucht het voorjaar tegemoet!

zomaar een naam

zomaar een naam

27-01-2010 om 14:50

Gefeliciteerd

Wat een goed nieuws.

Ben blij voor je

doe maar wel kalm aan als je weer thuis bent

Alweer

een horde genomen. Dit is echt goed nieuws! Sterkte voor de volgende stap, de operatie. Het zal vast goed gaan.

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2010 om 19:23

Jacoline

Ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel sterkte morgen! Hopelijk valt het erg mee en mag je gauw weer naar huis.

Rafelkap

Rafelkap

07-02-2010 om 11:06

Jacoline hoe is het met je?

Ben je alweer thuis?

Ayanna

Ayanna

07-02-2010 om 22:26

Jaco is vandaag thuis gekomen

Zie het draadje bij 'Gezellug'- September 2006 kindjes. Het voelt voor mij niet prettig om 'ons' draadje hier zomaar weg te geven, maar ik weet dat er veel mensen zijn die met Jacoline meeleven. En ws. leest niet iedereen altijd alle rubrieken. Dus ik hoop dat het mij door de andere dames uit ons draadje vergeven wordt....

Jacoline29

Jacoline29

08-02-2010 om 10:33

Thuis

idd weer thuis met een "jonge"borst,ben nog draaierig v/d narcose,bijwerkingen.Kan 3 maanden duren.Verwerking begint nu pas en is echt heftig.

Rafelkap

Rafelkap

08-02-2010 om 11:37

Jacoline

Dank Ayanna, ik volg inderdaad gezellug niet echt.
Lieve Jacoline, rust lekker uit. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk voor je. Je wereld stort toch een beetje in en tegelijkertijd gaat het (gezins-)leven gewoon door en probeer je je misschien tov je kinderen 'groot' te houden? Ik geloof dat je veel steun hebt aan je man, dat is fijn! Heel veel sterkte, het is niet niets. Nu op naar een gezond herstel!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

08-02-2010 om 17:26

Sterkte

Heel veel sterkte toegewenst Jacoline. 't Is niet niets allemaal, zet 'm op!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.