Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

hilda. w

hilda. w

29-09-2010 om 22:49

Pil, libido, ongesteld

Wat een warrige titel. Mijn menstruatiepatroon lijkt de laatste maanden nergens op. Veel vaker dan ooit. Nu wil ik perse niet ongesteld worden in de herfstvakantie, de laatste week van okt. Maar, 2 weken geleden, was ik voor het laatst ongesteld. Dat betekend dat ik vanaf nu tot en met volg. week de kans heb ong. te worden en in de vak. dus weer. Ik gebruik nu geen hormonen. Ik zit te overwegen vanaf morgen of vrijdag aan d e pil te gaan en een week voor de vakantie weer te stoppen. Is dat een optie of verdwijnt mijn libido als sneeuw voor de zon en is het in de vakantieweek huilen met de pet op. Voor alle duidelijkheid: mijn relatie moet een oppepper hebben en ik wil deze week dolgraag seks!! Primolut werd ik vroeger misselijk van. Wie helpt??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
hilda. w

hilda. w

30-09-2010 om 11:07

Volgens mij

als ik vandaag begin en een dag of 18 slik, ik ben net ong. geworden, dan stop ik 18 oktober en ik denk dat ik dan 25 oktober, de eerste wegdag van de vak., toch niet meer ong. ben. Na 18 okt. stop ik dan ook met de pil, het gaat me echt om die vakantie. Vlgs. mij moet het dan zowel met libido als ongi goed komen. Of ben ik te optimistisch en reken ik verkeerd?

Geen probleem

Ik heb Primolut recentelijk moeten gebruiken omdat ik ook maar continu bloedingen kreeg zonder patroon (dokter vertelde me dat dit an-ovulatoire bloedingen zijn. D.w.z. bloedingen zonder eisprong. Heeft te makem met leeftijd (ben net 45). Voorfase van de overgang (leuk). Ben drie dagen misselijk geweest, daarna weg. Maar goed, als je er ziek van wordt moet je het niet doen. Over menstruatie en sex: ik vrij gewoon door als ik bloed maar mijn man vindt het geen enkel probleem. Grote badlakens in bed, en ik moet zeggen: zoveel vloei je niet tijdens een vrijpartij. Maar dit zal per vrouw/man verschillend zijn. Ik weet van vriendinnen dat zij het niet doen als ze ongesteld zijn. Ik wens je succes en een heerlijke vakantie vol ontspanning en spannende sex!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.