Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

koentje

koentje

18-01-2009 om 20:28

Smaak na griep

Ik merk aan zoon en man dat zij, hoewel herstelt van de griep, een andere smaak lijken te hebben. Daarbij heeft zoon belachelijk weinig eetlust. Herkenbaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

18-01-2009 om 20:53

Geen idee over andere smaak,

maar peuterdochter hier eet al een week vrijwel niets. Een brokje appel, een half danoontje (van die baby-mini-dingen, niet de grote). Waarop ze overleeft, begrijp ik niet, maar ze heeft echt geen trek.
Overigens: dochter loopt ook al een week zure mondjes weg te slikken, haar maag doet duidelijk ook mee. Misschien dat jouw man en zoon daarom een andere smaak hebben? Kan tijdelijk zijn, toch?
Groetjes
Massi

Prulletje

Prulletje

19-01-2009 om 00:45

Normaal

Dat is heel normaal. Na een griep heb ik het idee dat ik een maagverkleining heb ondergaan. En dat van die smaak herken ik vooral van mijn dochter. Alles zal binnen een a twee weken wel weer normaal zijn.

Prulletje

Ja!

2 weken geleden werd ik geveld door de griep en sindsdien smaakt niks meer zoals het hoort. Ik heb ook nergens trek in en als ik al een beetje trek heb en ik eet dan smaakt het helemaal niet. Het lijkt wel of mijn smaakpapillen helemaal lam liggen ofzo. Het eten smaakt ook erg chemisch en naar metaal. Blegh!

Talia

Talia

19-01-2009 om 14:23

Taliaman heeft al sinds hij bijna beter was na de griep een chemische, vieze smaak in zijn mond. Het duurt nu een dag of vier en het lijkt elke dag wat minder te worden. Dochter heeft ook nog steeds weinig eetlust, maar klaagt niet over de smaak.
Ik ben blij te lezen dat meer mensen er last van hebben, ik heb het zelf niet, dus ik begon me af te vragen wat dat toch voor raars was.

Groet, Talia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.