Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Trekkerig gevoel in oog

Hallo!
Iedereen kent wel dat trekkerige gevoel aan je ooglid, alsof ‘ie trilt. ‘Van vermoeidheid’, word dan vaak gezegd. Maar ik heb nu sinds 4 dagen dat trekkerige gevoel IN m’n rechter oogbol. Net alsof er van achter of van opzij touwtjes aan vastzitten waar zachtjes aan getrokken wordt. Pijn doet het niet, heb ook geen hoofdpijn en zie niet slecht of strepen/vlekken... Maar een beetje irritant vind ik het wel.
Zal ik morgen een oogarts bellen en een afspraak proberen te krijgen? (Wetende dat ik niet binnen een maand terecht kan..) Of herkent iemand dit gevoel?

Pirata

Pirata

27-12-2020 om 19:17

Ja, ik had dat begin deze maand ook, gedurende een week of 2. Ik wilde het nog melden bij mijn arts maar die spreek ik volgende week pas. Ik was het alleen alweer vergeten want het is ook al weer 2 weken spontaan gestopt.
Gebruik je wellicht 1 of ander medicijn?

Zwelgje

Zwelgje

27-12-2020 om 19:38 Topicstarter

Geen medicijnen

Nee, ik gebruik niks. Ben ook niet moe ofzo. Maar als het vanzelf verdwijnen zal, ben ik al gerust.

Mijntje

Mijntje

28-12-2020 om 15:41

Zwelgje

Waarom naar de oogarts? Waarom niet gewoon naar de huisarts? (en die kan jou nog altijd nog doorverwijzen)
Het kan vanzelf overgaan, maar wie weet is het wel verstandig het niet te negeren..

juf Ank

juf Ank

28-12-2020 om 20:17

ik zou

zeker even naar de huisarts gaan om te laten controleren of er geen sprake kan zijn van verandering van oogdruk. Kijk hier even:

https://www.gezondheidsplein.nl/symptomenchecker/pijn-en-drukgevoel-oog/item47239

Pirata

Pirata

29-12-2020 om 10:21

Is het er nog?

Heb je het nog steeds of is het er nog?

Kaaskopje

Kaaskopje

29-12-2020 om 17:08

Stress

Het kan ook stress zijn. Kerstgedoe misschien?

Zwelgje

Zwelgje

30-12-2020 om 21:53 Topicstarter

Het is er nog

Maar ik ga morgen de ha bellen, mede voor de ondraaglijke zenuwpijn in m’n bovenbil/onderrug. Ik kan amper op m’n linkerbeen steunen en strompel de trap op, kreunend na elke trede. Ben 38 maar voel me echt oud...

juf Ank

juf Ank

30-12-2020 om 22:41

pfffffffffffff

sterkte!
Je doet je naam wel eer aan!

Zwelgje

Zwelgje

30-12-2020 om 23:03 Topicstarter

Juf Ank (ot)

Hihi, ik heb een nick die eigenlijk totaal niet bij mij past want ik klaag niet graag! Ik heb ‘m puur uit leuke herinneringen van de film en bepaalde spreuken die zo toepasselijk zijn in het dagelijks leven. Heb de film al heeeeel lang niet meer gezien. Ben benieuwd of hij nog ergens op dvd te krijgen is...?

Ja hoor. Off topic.

Tik zwelgje in bij Google en je krijgt direct een link naar Bol. Ook te zien op you tube, gratis.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.