Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Betaling aannemer

Het heeft bijna een jaar geduurd, maar de aannemer is nu bezig met het afronden van de werkzaamheden. Zodra alles klaar is moeten we het laatste deel van de betaling overmaken.

Probleem is echter dat hij een aantal lekkages moest verhelpen bij dakramen en goten. Goten zijn vernieuwd, maar het lekt nog steeds hier en daar bij serieuze regenbuien. Ze hebben net weer een aantal dakpannen rechtgelegd, maar ik kan niet controleren of het nog lekt want dan moet het echt flink regenen (=stortbui).

We hebben de afgelopen maanden heel vaak moeten vragen of ze ajb verder wilden gaan met de werkzaamheden en ik verwacht dat ik ze na de laatste betaling nooit meer zie als het toch nog blijkt te lekken. Het is wel een bonafide bedrijf en wat ze hebben gedaan was wel in orde.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee

eerst alles af dan het laatste bedrag pas betalen.

Zet er anders de tuinslang ofzo op, kan je het checken. Is er garantie gegeven en waar kan je die garantie claimen, bouwgarant, vlok, andere beroepsvereniging ?

isis123

isis123

23-10-2008 om 16:43 Topicstarter

Tuinslang niet voldoende

Een tuinslang-buitje is niet voldoende om het te checken, het moet echt zo'n mega-stortbui zijn. En dat is nou net het probleem, ze zeggen dat ze klaar zijn, maar pas bij de volgende stortbui (en dat kan wel een halfjaar duren) valt het te controleren. En het gaat niet om een paar druppels, maar het water stroomt hier dan echt langs de muren.

Langskomen tijdens de klus was al niet hun sterkste kant, ik vrees dat ik kan wachten tot ik een ons weeg als alles betaald is en het lekt toch weer.

Moeilijk, want ik ben nou eenmaal verplicht om te betalen als de klus klaar is (en ik niet kan bewijzen dat het niet zo is).

Isis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.