Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ervaringen kinderwagen easywalker sky / rentepunten ing

Beste forummers,

Als aanstaande ouder verdiep ik me in allerlei zaken die nog aangeschaft moeten worden de komende tijd. De kinderwagen is daarbij het lastigste vind ik, want het zou toch prettig zijn wanneer deze (eventueel) meerdere kinderen meegaat, zowel in het bos gebruikt kan worden als in ons kleine halletje van onze stadswoning past, zowel mijn man van bijna 2 meter en ik als ukkie er goed achter kan lopen, etc. En het is natuurlijk een dure aanschaf...
Via de ING kwam ik erachter dat ik rentepunten heb die binnenkort gaan verlopen. Via de ING kan je een Easywalker Sky kopen voor €300 en dan dus 'bijbetalen' met rentepunten. Via websites als vergelijk.nl was ik er al achter dat de adviesprijs die wordt aangegeven wat aan de hoge kant is, maar het zou dus een voordelige en goede aanschaf kunnen zijn.
Mijn vraag is nu:
- Zijn er mensen met ervaringen met de easywalker sky?
- En een wat algemenere vraag; is goedkoop duurkoop in kinderwagenland? Ik zie namelijk wel andere kinderwagens van rond de €300, maar heb geen idee of een 'merkloze' kinderwagen ook betekent een mindere kwaliteit.

Ik probeer dit weekend naar een winkel te gaan om de easywalker in elk geval eens in het echt te bekijken.

Dank jullie wel,
MarV

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvon Meijer

Yvon Meijer

23-02-2010 om 11:09

Tweede hands

Ik weet niet wat die rentepunten zijn, maar ik zou tweedehands een easy walker zoeken. Ik heb er destijds één via marktplaats gekocht, zo goed als nieuw, is twee kinderen mee gegaan, kostte me 100 euro met alles erop en er aan, wiegje klamboe buggy slaapzakje enz. Groeten, Yvon.

Kiki

Kiki

23-02-2010 om 13:18

Ik heb een easywalker sky gehad

en nu heb ik een easywalker duo.

Ik vond het een ideale wagen. Hij is stevig, hij kan tegen een stootje, hij is comfortabel.
Hij is alleen erg groot, je achterbak van je auto is snel vol (helemaal met de easywalker duo)
Nadeel is dat wij zowel bij de sky als de duo allebei een lekke band kregen. Maken was zo gebeurd, maar dat heb je natuurlijk niet met een buggy zonder banden met lucht

Toen de easywalker stuk was en we hem naar de fabriek hebben moeten sturen (onze schuld hoor, we trokken over een ruw terrein) kreeg ik een quinnybuggy te leen en dat vond ik echt een onding. Een tas eraan hangen en heel de buggy met kind en al kieperde achterover.
Een vriendin heeft een bugaboo, maar die zijn geloof ik nog duurder.

Goedkope wagen

Wij hebben zo'n goedkope wagen X-adventure en die bevalt ons echt prima. Hij is ook wel groot met van die grote luchtbanden. Maar wat ons betreft is het een super aankoop geweest..... laat die andere mensen er maar een hoop geld voor neertellen.

MarV

MarV

26-02-2010 om 15:10 Topicstarter

Late reactie....

Beste meedenkers,

Nog een late reactie van mijn kant! Ik ga vooral het laatste advies van k.ersje ter harte nemen. Na een bezoek aan een serieuze babywinkel donderdagavond zie ik namelijk door de bomen het bos niet meer. Waar de keuze eerst redelijk overzichtelijk leek zijn er opeens allerlei opties bijgekomen. Ik vind de Easywalker nog steeds een goede optie, maar man gaat opeens op de esthetische toer en vindt de drukknopen die je ziet aan de zijkant wanneer je de kinderwagenbak erop zet, niet mooi. Nou ja!!
Ik ben dus bang dat een deel van de rentepunten verloopt per 1 maart, maar we hebben toch nog wat meer oriëntatiebezoekjes nodig voor we een knoop kunnen doorhakken.
Zelf ben ik wel een fervent MP-koper en ook wel verkoper, maar het kopen van bijvoorbeeld een 2e hands kinderwagen lijkt me niet heel fijn omdat mogelijk niet de hele bekleding goed gewassen kan worden. Ik zal me ook eens gaan richten op het 2e hands aanbod.

Bedankt voor het meedenken!
MarV

Bugaboo

Ik heb hier nog een oranje bugaboo frog staan die niet meer wordt gebruikt. De duwstang is niet verstelbaar maar alle bekleding is machine wasbaar! Als je geïnteresseerd bent kan je me mailen op caviahok apestaartje yahoo.com.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.