Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Inge

Inge

29-10-2008 om 10:31

Help, vaatwasser stuk

Maak ik net de vaatwasser open, staat er nog allemaal water onderin. Wie heeft dit ook weleens gehad en wat kan ik er aan doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merla

Merla

29-10-2008 om 11:15

Soms is het heel simpel

Ik heb het vorig week nog gehad.
Ik heb gewoon gedaan wat ik manlief al eerder eens zag doen: filter er uithalen, eventueel schoonmaken (is bij ons eigenlijk nooit nodig omdat ik voorspoel) even met mijn hand in de afvoer roeren , filter er weer in en hoppaaaa hij deed het weer.
Andere keren zat er een klein stukje glas (kijk uit!) in maar dat vermoeden had ik toen al omdat er een glas in de vaatwasser gebroken was. Maar ik heb er ook al eens een stukje eierschaal uitgehaald (heel klein maar o zo geniepig!).
Dus gewoon even wat proberen en als het echt niet lukt kun je altijd nog of je man laten kijken of een monteur bellen.
Succes!

Foutcode?

Geeft-ie geen foutcode? Soms verheldert dat iets (niet altijd: mijn vaatwasser heeft soms een foutcode in de display die niet in de gebruiksaanwijzing wordt genoemd).

Je kan ook eens proberen een nieuw programma te starten en zien of-ie dan alsnog afpompt.

Groeten,

Temet

Misschien

weet niet wat je gebruikt, maar wij gebruikte vroeger tabletten waar al alles inzit maar ook glanspoel en zout. En daar gaat je vaatwasser ook van verstopt zitten. Nu gebruiken wij alleen nog maar tabletten en hij is nooit meer verstopt geweest.
Groetjes Poldergirl
Ps je hebt ergens ook een site waar alle klusmannen je helpen, maar weet de naam niet(is een mannending he), misschien kun je even daarop googlen. Dacht dat het klusidee heette maar weet het niet zeker

Janeway

Janeway

29-10-2008 om 13:57

Programma stuk

Misschien iets in je programma stuk
Ik had dit van de zomer maar daarvoor kwam er nog even rook uit de vaatwasser.. Kortsluiting dus op de printplaat en het verwarmings element.
Gevolg nieuwe vaatwasser..
Sterkte ermee, oja volg eerst de bovenstaande tips uit voordat je denkt aan een nieuwe.. Is vast beter voor je portemonnee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.