Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

26-02-2009 om 00:02

Hoe ruim je je sieraden op?

Ik ben op zoek naar een slimme manier om alle sieraden netjes op te ruimen. Ik heb een garderobe-kast waar ik het niet handig in kwijt kan en die al vol is. Alles ligt nu in een doos, in elkaar en door elkaar. Ik heb een flinke hoeveelheid kettingen, past niet in standaard bijouteriekist. Wie heeft een slimme tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

26-02-2009 om 13:22

Ik heb

Een vakkenmap die je aan de deurpost hangt. Zo'n leuke van kitch kitchen met doorzichtige vakjes. daar passen per vak ongeveer 2 kettingen in, en armbanden. Bij mij hangt ie momenteel aan een kleerhanger tussen de kleding, maar ik zoek er nog een leuke plek voor.

Mamba

Mamba

26-02-2009 om 16:56

Schuifwand

Op mijn vorige slaapkamer had ik een ouderwetse kast met aan de binnenkant een stang waar alle kettingen hingen. Nu heb ik een andere kamer met een kastenwand met schuifdeuren. Ik kan wel ergens aan de muur een stang maken maar dat vind ik er ook weer zo provisorisch uitzien. Pff, lekker lastig .

Viskoffer!

Klinkt raar maar iemand die ik ken gebruikt een viskoffer. Je weet wel, zo een ding die vissers gebruiken. Zitten allemaal aparte bakjes in voor de kleine en grote kettingen en sieraden en onderin heb je ook nog veel ruimte. Niet echt mooi helaas.....

Sieradentorso!

Hoi Mamba, ik heb vorig jaar op de Kerstmarkt in Dusseldorf een sieradentorso op de kop getikt. Dat is een standaard met een vrouwentorso erop; twee sierlijke armen horizontaal waar je kettingen aan kunt hangen en aan de nek (het heeft geen hoofd) kan je je langste kettingen hangen. Ik heb de grootste gekocht, die is ongeveeer 40 cm hoog, torso heeft ook nog een mooi aangesloten stofje, het ziet er ook leeg heel sierlijk uit.
Ik heb ze nog niet in Nederland gezien, ik heb er gelijk 1 gekocht omdat ik ook iets zocht om mijn kettingen op te hangen. Ben er heel blij mee. Wie weet hebben ze ze ook wel ergens in Nl, maar ik zou het helaas niet weten. Gr. Alexis.

reina

reina

26-02-2009 om 21:56

Alexis

Ik kocht er in baskenland ook zo eentje, hartstikke handig!

Deurrekje

hier hangt over de slaapkamer deur een rekje met zes (kleding)haken.aan die haken hangen al mijn kettingen en armbanden.

"boompje" van ikea

Ik heb vorig jaar bij Ikea een metalen "boompje" gekocht. Hier passen al mijn sieraden aan, allen "prik"oorbelletjes niet (die liggen in een doosje)

Te zien op de volgende link:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90135491

Marlies

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.