Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ik zoek een bepaald sieraad...

Over 2 weken is het een bijzondere trouwdag voor ons. Man wil me iets moois geven, maar vindt de keuze lastig.
Ik weet wel iets wat ik al lang geleden zag, prachtig vond, maar niet goed kan vinden: een fijn (wit-?)gouden kettingkje met een ' kraal' ( of soort ronde edelsteen) eromheen.
Dus niet er bungelend aan, maar echt de ketting erdoorheen. Zag het bij iemand op TV, en kijk er sindsdien naar uit.

Heb het 1x bij een (gesloten) juwelier gezien in de Cornelis Schuytstraat in Amsterdam, maar die was wel erg duur nl 410 euro.
Voor wie mee wil zoeken: het dure voorbeeld dat ik zag is van Morganne Bello, heet De Nimes en die ketting heet 'cold cushion necklace'.
Er zijn toch vast meer zaken die zoiets verkopen, met meerdere kleuren denk ik.
Ik kom als ik google sites vol met kettingen met edelstenen, kralen, kralen kettingen etc. tegen, maar dat is niet wat ik zoek.

Iemand een idee of zoiets ooit ergens gezien wellicht? Of is erg handige zoeker en vindt t wel?

Dank alvast!
Mare

Juno

Juno

29-11-2014 om 18:11

Precies dezelfde?

Precies dezelfde kan je vinden bij nimes.nl voor de prijs die jij noemde. Ik zoek nog even voor een dupe.

Juno

Juno

29-11-2014 om 18:15

Sorry, verkeerde site

De website is denimes.nl

Vergelijkbaar maar wat minder mooi en veel minder duur kan je hier vinden:
http://www.shenza.com/nieuwe-sieraden/goud-vergulden-ketting-edelsteen-beau

Mare

Mare

02-12-2014 om 21:50 Topicstarter

Ook mooi maar

toch nét niet wat ik zoek.
Iets subtielere ketting, en dan ahw 'door' een ronde kraal heen.

Die dure, maar dan iets minder duur dus

Dank iig!
Mare

Juno

Juno

02-12-2014 om 22:06

Edelsmid?

Je kan het wellicht ook laten namaken. Mijn ervaring is dat als je bent gevallen voor het dure, elk ander exemplaar er voor onder doet. Wil je het geld er niet aan uitgeven kan je misschien beter een ander cadeau verzinnen.

Sawo

Sawo

03-12-2014 om 11:10

Edelstenenwinkel

Ga naar een edelstenenwinkel zoek daar een mooie steen en laat ze een gat maken . Koop een mooie ketting bij de juwelier.

Succes
Saar

Zoals Juno

Ik ben het helemaal eens met Juno: zoeken naar een goedkoop alternatief voor iets moois dat je gezien hebt zal misschien altijd blijven knagen. Het dure was toch net mooier...

Bij onze trouwdag ben ik gevallen voor een heel dure set ringen. Hoewel ik echt heb moeten slikken, ben ik heel blij dat ik toen die ring heb gekozen en geen andere. Ik heb er inmiddels al 22 jaar dagelijks plezier van

Sieraden gaan als het goed is je hele leven mee. En een echt mooi sieraad voor een bijzondere gelegenheid mag wat kosten. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.