Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Emma B

Emma B

16-04-2009 om 10:49

Ik zoek een uitgebreide tassensite!

Ik ben hier in de stad op zoek gegaan naar 2 nieuwe tassen (donkerbruin en iets met kersenrood) maar kan niets van mijn gading vinden. Ik hou erg van Fred de la Bretonniere tassen, hou niet van opsmuk in de zin van tierelantijnen, kwasten en metaalwerk eraan.
Wie weet een goede site met veel tassen waar ik eens lekker online kan winkelen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk eens op .....

Hoi, ik vind deze site behoorlijk uitgebreid:"www.ikzoekeentas.nl" ,

succes ermee,

Alexis

Site van van beek lederwaren

Van Beek Lederwaren is een drie verdiepingen tellende tassenwinkel in Zwolle. Op hun site vind je heel verwijzingen naar de sites van de merken die ze voeren. Ze hebben heel veel (ook Fred) en ik heb daar laatst ook een tijd zitten snuffelen.

Succes met het vinden van DE tas.

Chris

vlaamse gaai

vlaamse gaai

17-04-2009 om 10:04

Mutsaers?

Als het om een tas gaat die geschikt moet zijn om mee naar je werk te gaan (boeken slepen bijvoorbeeld): naast mij staat mijn rode Mutsaers tas. Geweldige tas, komt met schouderband, met hengsel om in hand te dragen en met twee banden om op de rug te doen. Door zijn langwerpige vorm voel je hem nauwelijks op je rug en er kan heel veel in. Te krijgen in zwart, bruin, donkerrood en rood. Prijzen variëren nog wel eens, soms zijn er aanbiedingen van in winkels. De mijne kostte 160 euri. Maar ik zei al, het is een werktas. Nee, ik heb geen aandelen en ben geen lid van de Mutsaersclan of iets dergelijks. Mutsaers is te vinden op internet, even googelen denk ik.

Bastet

Bastet

17-04-2009 om 17:52

En....

Allerlei sites vindt je op tassen.pagina.nl
Groetjes en succes met de zoektocht!
groetjes,Bastet

Kijk ook eens op

www.crumpler.nl

Deze tassen zijn heerlijk en lichtgewicht. Ik ben helemaal van het leer af, zo zwaar. Ik hou zelf ook erg van praktisch en zonder tierelantijntjes. Ze zijn supersterk maar wel prijzig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.