Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mooie stoffen

Naar aanleiding van een draadje hierboven over favoriete websites keek ik eens op waiwurrie.nl. Wow, da's echt een supersite voor mij, vooral de kleding van dat spaanse merk. Toch vindt ik sommige kleding nog tamelijk prijzig, althans ik vind het niet echt duur zeker niet gezien de prachtige stoffen, maar daar gaat 't mij nou net om. Als je dat soort stoffen zou kunnen kopen, zou je volgens mij véél voordeliger zelf leuke jurkjes en rokjes kunnen maken. De patronen kunnen best eenvoudig zijn, het is hier echt de stof die 't 'm doet. Weet iemand óf en zo ja wáár je zulke prachtige stoffen kunt kopen. Hoeft niet exact dezelfde stoffen te zijn, maar gewoon soortgelijke mooie patronen, jullie snappen vast wel wat ik bedoel. Zou daar aan te komen zijn voor particuliere klanten? Ik hoop toch zo dat iemand iets weet...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Desigual

Hai Pilsje,
Ik heb gisteren dit merk gezien bij V&D in Breda.
Groeten Mymo

Hihi

Sorry ik lees je bericht nu pas echt goed, je wilt alleen de stoffen..daar kan ik niet mee helpen.
Groeten Mymo

Massi Nissa

Massi Nissa

18-10-2009 om 14:13

Zo mooi

Mijn man heeft een collega die regelmatig rokjes en jurken van Desigual draagt. Ze is een zuidelijk type en het staat zo ontzettend mooi! Als ik op zoek was naar prachtige stoffen, zou ik het vragen aan mensen die professioneel met het vervaardigen van kleding (bijvoorbeeld toneelkleding) bezig zijn. Gewoon bellen en kijken of ze je verder kunnen of willen helpen.
Succes hoor, het is inderdaad kleding die je echt bijblijft (en dat wil wat zeggen in mijn geval, ik zie meestal alleen dat iemand niet naakt is, zakmaarzeggen).

pilsje

pilsje

18-10-2009 om 14:22 Topicstarter

Goed idee

Hoi Massi Nissa,

Dat is alvast een goed idee. Echt supermooie kleding ja, ben het helemaal met je eens. Hopelijk reageert er hier nog iemand die me iets meer over dat soort stoffen kan vertellen. Dank je voor je goede idee Massi.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

18-10-2009 om 17:46

Barcelona

Geen tip over de stoffen, maar als je een goedkoop tripje naar Barcelona boekt en daar je Desigual kleding koopt, ben je bijna goedkoper uit dan bestellen op waiwurrie Ik was verbaasd over de prijzen van die site, vond het leuke van Desigual oa dat het vrij goedkoop is (in Spanje dus).

69er

69er

18-10-2009 om 18:23

Pilsje,

Ik kan je niet vertellen, waar je deze stof kunt vinden. In de winkels zal je vaak dezelfde stoffen tegenkomen. Als je de mogelijkheid hebt om de markt op te gaan, kan je wellicht andere dingen vinden ( albert cuyp, 'k ben er nooit geweest hoor).
Verder struin het internet af.....emmaonesock, florence.de, deze verkopen bijv. designer outlet.
En als je zelf kunt naaien verenigingsancho.nl
69er

pilsje

pilsje

18-10-2009 om 23:56 Topicstarter

Dank jullie wel

voor het meedenken. Surfen op internet is denk ik gewoon het beste, maar soms nog best lastig om te vinden wat je zoekt.
Naar Spanje zou ik best willen, maar dat zit er helaas niet in.
69er hartstikke bedankt voor je tips die hebben me alweer iets verder geholpen. Ik heb me aangemeld bij de verenigingancho (kan zelf wel beetje naaien) en via die site moet ik er toch achter kunnen komen of er aan dergelijke stoffen te komen is.

maartje

maartje

19-10-2009 om 14:52

Www.stoffenbeurs.nl

Er is vast wel een markt bij jou in de buurt en ze hebben de prachtigste stoffen!

Mayte*

Mayte*

19-10-2009 om 21:16

Soort stickers

Hoi Pilsje,

Ik was de waiwurrie tipper en heb dus een paar desigual rokken. Het zijn rokken gemaakt van verschillende stoffen, met geborduurde stukken en een soort van die opgestreken sticker-achtige dingen. Vaak ook nog een extra roezel aan de onderkant van een andere kleur. Volgens mij krijg je al snel een 'Desigual' effect als je kiest voor verschillende soorten bedrukte stof (liefst een beetje van die jaren zeventig cirkels) en die op een creatieve manier aan elkaar naait, met stukken geborduurde stof, roezels en opstrijk figuren. Drie bruggen te ver voor mijn belabberde naaivaardigheid, maar wel leuk om te doen als je kan naaien volgens mij.

pilsje

pilsje

20-10-2009 om 23:27 Topicstarter

Dankjulliewel

dames voor de reacties. Ben inmiddels aangemeld bij
sancho de internetsite voor kleding makers. Ik heb vandaag op de markt al een paar mooie stoffen gezien en gekocht. Verschillende merken hebben wel stoffen die er een beetje op lijken. Op marktplaats heb ik iemand gevonden die hele mooi designstoffen (wel duur) verkoopt. En ik heb het idee dat het toch vooral een kwestie is van uitproberen wat mooi bij elkaar staat of past, dus ik blijf gewoon onze markt en stoffenzaak hier afstruinen en dan ga ik op de creatieve toer (tara...dat gaat nog leuk worden hier....)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.