Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

17-07-2010 om 09:50

Muizen

Eten muizen ook banaan? Ik heb de indruk dat een banaan vanmorgen door muizen is aangevreten maar ben verbaasd daarover. Weet iemand dat?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Liefst chocolade pasta of pindakaas, maar goed vraagje?

hoi toen wij hier net woonde hadden we een muizenplaag, rentokil, etc etc hielpen niets. Vooral als het regende en het najaar. Maar goed, die banaan, ja zou kunnen. Maar wil je niet liever weten hoe je ervan af komt, weetje als die zich vermeerderen hoe snel dat gaat, en de bacterien, getver demme, ik ben echt naar een hotel gevlucht die periode, nu heb ik al 3 jaar een kat en een poes en die hebben ervoor gezorgd dat het weg ging en bleef, en nu eten de poezen ook de vliegen die soms binnen komen. Ik zou korrels strooien 3 dagen en zorgen dat ze dan niets anders erbij kunnen eten want dan worden ze recistent voor die korrels, vallen zetten. en alles in opberbussen zelfs de brinta en macaroni pakken afsluiten. succes

Rentokil bouwvereniging is ook verantwoordelijk

ik had van rentokil een muizenvanger waar ze meteen in werden vergast, er zat een stofje in waar ze verslaafd aan raken en op af komen, en eenmaal in die val worden ze vergast en blijft er een beetje stof over. deze zijn eigenlijk voor restaurants etc. maar als het hele gebouw klaag zou ik collectief iets doen, je mag mijn kater wel lenen deze vakantie, ik woon in het muzengat, naam van ons dorp tijdens carnaval en mijn kat is een killer wat muizen betreft. en dat apparaatje met geluidjes moet je af en toe verzetten, ook ver resestentie en ik vond het niet goed werken, brrrr, ik heb respect dat je uberhaupt je huis nog in durft, brrr,

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.