Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nieuw: pampers

De reklame van Pampers zwerft over dit forum, met als vernieuwende boodschap dat de Pampers 20% dunner zijn. Nu vraag ik mij af welk nut heeft dat, ze zwellen toch op, er moet nog steeds dezelfde hoeveelheid urine in die luier. Aan de ene kant lijkt het mij wel lachen doe ik mijn 3 jarige dochter zo'n luier om, krijg ik een paar uur later haar spijkerbroek niet meer van haar kontje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

26-09-2010 om 09:18

Voorraad

Handig dat als je drie pakken koopt, deze nu misschien net op het plankje passen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

myra1973

myra1973

26-09-2010 om 09:42 Topicstarter

Handig

Dat is inderdaad het enige voordeel, in de kliko nemen ze net zo veel plek in als oudere luiers.
Van mij mogen ze de Pampers weer dikker maken, dochterlief draagt ze te graag

Roosje Katoen

Roosje Katoen

26-09-2010 om 12:10

Idd

ZE zijn inderdaad een stuk dunner, handig om mee te nemen. En het staat wat leuker vind ik, hebben die kleintjes niet zo'n plofkont

myra1973

myra1973

26-09-2010 om 12:46 Topicstarter

Plofkont

die plofkont, komt er toch wel als die luier goed gevuld is

Ot tot nu toe nooit de volle prijs betaald

voor pampers, ik krijg om de zoveel tijd een foldertje met kortingsbonnen voor die pampers en er is altijd wel een etos of AH die ze in de kotring heeft. Dus ik koop standaard 3 pakken voor E 20 en dan zijn ze volgens mij goedkoper dan kruidvat luiers.

Manda (prijs)

Tegenwoordig hebben we hier luiers van Lidl, maar vroeger die van de Etos (die zijn niet zo lang geleden duurder geworden) en het was toen altijd zo dat zelfs een '3 voor 2'aanbieding van Pampers toch nog altijd meer kostte dan de gewone Etos prijs, nog daargelaten dat ook Etos regelmatig stuntte.
Die pampers zijn namelijk niet alleen dun, er zitten er ook gewoon minder avn in een pak.
Maar goed, nu dus Lidl want die zijn nog goedkoper (en ook prima, bovendien is dat pak heel handig). En de Lidl zit hier vlakbij, anders heeft het weinig zin natuurlijk.

Groeten,

Temet

Ot pampers dan goedkoper

De laatste luier van een ander merk (frankrijk, geen idee hoe dat merk heette) zorgde direct voor vlekjes en gedoe. Dus ongeacht de prijs vind ik die pampers wel prettig even berekend:

Ze heeft nu maat 4 (7-18 kilo)

etos 40 stuks € 7,49 per pak € 0,18725 per luier
pampers baby dry 44 stuks, dan 3 pakken voor E 20, € 0.15 per luier

A kijk

Ik zei al, Etos is onlangs duurder geworden. En nu dus wel duurder dan Pampers-in-de-aanbieding.

Groeten,

Temet

Site (beetje o.t.)

misschien een handige tip voor degenen die deze luier-vergelijkings-site nog niet kennen:

http://www.watkostenluiers.nl/

weet je altijd precies waar ze in de aanbieding zijn.

danja Hoogstra

danja Hoogstra

04-10-2010 om 19:06

Lidl luiers

hier worden ook de luiers van de lidl gebruikt. Ze zijn net duur en ik vind ze persoonlijk beter dan de pampers. Mijn zoontje die plas nogal vel 'snachts en met alle andere merken luiers was hij altijd doorgelekt. en werd hij 'snachts waker. nu met de luiers van de lidl niet meer. Echt een aanrader voor die gene die net als ons een kleine beurs hebben maar toch goeie luiers willen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.